{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.126 visninger | Oprettet:

Ultimate Trinity dækken - erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaringer med Trinity dækkenet? Både godt og skidt smiley

Jeg overvejer om jeg skal købe dette og se om det kan ligge på min hoppe.

Pt. går hun med Avalanche Pro, men pasformen duer ikke helt til hende længere og det er begyndt at slide hende foran (trods bringebeskytter).

Generelt synes jeg at dækkener med halv hals ligger bedst på hende, da hun er ret sart for skarvemærker.

Jeg havde ellers kigget på 4Horses Combinator, men de har åbenbart problemer med at få det hjem i den størrelse jeg skal bruge, og jeg er i tvivl mht. den almindelige hals herpå.

Så hvad er jeres erfaringer med Trinity?
Holder de? (Tænker 900D i forhold til 1200 på Combinator og Avalanche Pro.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ultimate Trinity dækken - erfaringer?
  • #1   21. jan 2020 Jeg er MEGET glad for mit trinity dækken. Min hoppe kan ikke passe andet, og det skarver ikke hverken på skulder eller ved halsen. (Der er indlagt for).
    Det eneste der er, er at dynerne er ca 10-15 cm kortere end yderdækkenet. Jeg måtte derfor bytte til dynen i en str større end selve dækkenet smiley


  • #2   21. jan 2020 Min smalle hoppe der normalt gik med RBH Sport kunne overhovedet ikke passe Trinity dækkenet. Den gabte helt vildt ved halsen fordi den er beregnet til en bredere front.

    Så jeg måtte sende det tilbage og få pengene igen. Og så gik jeg ud og købte et 4horses combinator dækken til hende. Det sidder til gengæld rigtig godt på hende og der er væsentlig flere indstillinges muligheder.

    Hun har et regndækken fra avalance som også ligger godt på hende, men det er kun fordi det kan spændes så meget ind i fronten og der er halv hals på.


    Men jeg ville da prøve at bestille trinity dækkenet og så kan du jo altid sende det tilbage hvis det ikke passer smiley
    Hooks er rigtig gode til at bytte og tilbagebetale pengene igen (De har 60 dages returret)


    Jeg har btw også oprettet et emne omkring trinitydækkenet bl.a. så hvis det er kan du også læse nogle erfaringer der.


  • #3   21. jan 2020 Trinity er som nævnt til den bredere hals og skulder. Har man en sådan hest ligger dækkenet supergodt! Jeg har et og er glad for det. Det svageste punkt i dækkenet er helt sikkert det bløde stof rundt langs halsåbningen. Der har jeg mistet en luns fordi en anden hest bed i det. Dog ikke være end det kunne syes.

  • #4   22. jan 2020 Jeg har et til min haflinger, men det alt for smalt til ham.

  • #5   22. jan 2020 Emilie:
    Tak for info med dynerne! Det var da lidt pudsigt, at man laver dynerne kortere smiley

    Hængemulen:
    Tak smiley min hoppe er middelbred, men med ret kraftig hals. Avalanche ligger i hvert fald ikke ordentligt mere, haha. Jeg vil da lige se om ikke jeg kan finde dit indlæg - takker smiley

    Jannie:
    Dejligt at høre! Vores flok fungerer heldigvis rigtig godt - tror én gang der er blevet bidt i et dækken. Tak for info!

    Guldhesten:
    Åh ja, men tænker også at haflingere generelt er noget bredere end min DV mule smiley


  • #6   22. jan 2020 Jeg ELSKER mine Trinity-dækkener smiley Min har liner-systemet og så ellers deres 300 g vinterdækken + 50 g regndækken smiley Og så lige hint-hint, så passer Premier Equines linersystem af mærket "Lucanta" perfekt under Trinity-uderdækkenerne smiley De er billigere og fås også med nakkepolstring, hvis man vil have lidt forskelligt smiley

    Min hest elsker dem - han tåler slet ikke, at dækkener ikke har mankepolstringen smiley Han er en ret bred herre, men kan fint være i dem! Dog er de ikke såå åndbare, men ikke noget, vi har haft problemer med, han er også en ret fedtet hest generelt. De holder super godt vand! Jeg har endnu ikke oplevet at finde min den mindste smule fugtig indenunder, selvom det har regnet en hel dag smiley De sidder også altid lige og fint på ham smiley

    Dog er størrelsen lidt lille! Især deres liner - så tænk over det, når du køber smiley Men helt klart anbefaling herfra... jeg har brugt dem i snart 1,5 års tid smiley


    profilbillede
  • #7   22. jan 2020 Vil lige tilføje, at jeg er ENORMT glad for elastikken om halsen/kraven - det regner aldrig ind under dækkenet! smiley Halsen til dækkenerne er kæmpestor, men også super god og sidder altid så fint og uden at klemme dem. Min hest er aldrig slidt nogen steder smiley

  • #8   29. jan 2020 Tusind tak for alle jeres svar! smiley

    Jeg har bestilt et hjem og fik det i går. Prøvede det på i dag og det ligger super godt på hende! smiley



  • #9   29. jan 2020 Det er så vildt nederen at jeg har fået dækkenet hjem i går, og opdager i dag at det fra i går var på tilbud med -20%.... øv altså....

  • #10   29. jan 2020 Prøv at sende en mail til dem - de fleste steder har jo alligevel 14 dages returret, når det er en internetbestilling... så ved de godt, at du ellers kan sende dækkenet retur for så at lægge nøjagtigt samme bestilling smiley Flere har også noget prisgaranti. Ring eller skriv til dem! smiley

Kommentér på:
Ultimate Trinity dækken - erfaringer?

Annonce