{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Han er ved at blive voksen..... {{forumTopicSubject}}

I år bliver Freiherr 3 år, og tiden nærmer sig til at man ikke længere bare går og fiser den af på fold smiley

Så her den unge herre med udstyr på - hvorfor lave et fuss ud af det, når man er ollebolle og cool med al ting smiley

Mvh Charlotte - som glæder sig til at vejret bliver til at begynde at træne udendørs smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han er ved at blive voksen.....
  • #1   10. feb 2020 Og lidt voksen er man da blevet - her som nyindkøbt 1,5 års hingsteplag

    profilbillede
  • #2   10. feb 2020 Og så fra i dag som knap 3 års vallak - og lidt tykkere midt på smiley

    profilbillede
  • #3   10. feb 2020 Og så lige han smukke fjæs smiley

    profilbillede
  • #4   10. feb 2020
    Enten så skal det regne, eller også skal det blæse.

    Ikke alt det der møg med hård vind og regn oven i, min pony er virkelig ikke særligt imponeret over at være på fold. Jeg tog hende ind efter 4 timer i dag, jeg tror faktisk hun hellere ville have været inde - men det er altså lettere og ordne stald med flest heste ude ( hvilket er svært når 4 ud af 18 heste kommer ud ).


  • #6   10. feb 2020 Han er vel nok en smuk Oldenborg smiley . De plejer, at være ret rolige og cool med alting

  • #8   10. feb 2020 Jaaaa jeg elsker også de unge heste - ikke så meget pjat med dem, når bare de sådan lige får tænkt sig lidt om.

    Til gengæld har jeg så også de to gamle på snart 12 og 13 år - og hvor herre til hest en gang snøften og prusten de kan præsterer overfor “farlige ting” smiley
    I går i stormen var de ude et par timer, og har nok mødt en forblæst høne - i hvert fald var det ene læskur på folden livsfarligt at nærme sig....så der vadede Freiherr hen i og havde hele pladsen for sig selv, mens de to gamle stod og småsnøftede af angst over i det fjerneste læskur smiley

    Jeg HADER regn og blæst, og gider virkelig ikke bruge energi på at slæbe rundt med en unghest på en udendørsbane.....når det forhåbentlig snart bliver forår, solskin og rolige vindforhold smiley

    Mvh Charlotte


  • #9   11. feb 2020 Hvor ser han godt ud, Charlotte.

    Hvor høj er han pt?


  • #11   11. feb 2020 Freiherr er såmænd ikke så stor endnu - ca 163-165 cm sådan på øjemål.

    Jeg har “bedt om” at han skulle blive maks 170 cm i stang, så det kommer nok til at passe rimeligt, når han er færdig med at vokse om et par år smiley

    Lidt sjovt har jeg fundet et par gamle “3 års billeder” af Pinot og Caspian - Freiherr skulle gerneende som den bedste klon af de to, og det ser da rimelig ud til at det går i den rigtige retning smiley

    Her Pinot som 3 års....den gang der var sne i februar smiley


    profilbillede
  • #12   11. feb 2020 Og søde Caspian som 3 års i ridehus smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Han er ved at blive voksen.....

Annonce