{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Dårlig dag :( øøøv {{forumTopicSubject}}

Hej .. idag skullw jeg have undervisning. kiss var lidt træls og jeg var mega dårlig sad ikke ordenligt :(.. det er en uge siden jeg har redet dressur ( været på ferie) men heldigvis kunne m9in ridelære muntre mig op at det gik ok til sidst.. :).. men nu skal vi bare træne. Det gik KANON enden vi tog på ferie :)...

Når jeg rider på volten over midten skyder hun skulder og jeg runder hende ikke nok så vi nærmeste "rider ind i hegnet"... men vi var vidst begge lidt glemmesomme idag ;)..

Kender i det med hvor det bare går skidt? fortæl evt. om engang i opleved det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig dag :( øøøv
  • #1   15. aug 2007 Jeg har haft en lorte dag smiley Min hest gik dårligt.. Og jeg har ingen anelse om hvemjeg er ? :'/ Intet kan fungere.

• #2   15. aug 2007 Sissel: før jeg fik undervisning havde jeg det dårligt med mine veninder vil se mig ride og jeg gjorde alt for at slippe fordi jeg havde dårlig selvilled når de skulle se mig. Jeg tænkte når nu synes hun nok jeg er mega dårlig osv. men nu hvor jeg får undervisning har jeg fået MEGET mere selvtillid :):. hehe men jeg er frisk til at træne og til næste undervsining time. for jeg ved jeg kan!!!

• #3   15. aug 2007 Træls :(. jeg følte at jeg ikke kunne "huske" hvad jeg skulle gøre idag efter ferien. der gik jo kanon inden jeg tog på ferie... men det er jo min fejl kun rytterns . men Kissproof var ret strid idag!.. men Hvis vi alle kunne ride perfekt havde vi jo redet top plan. det må også være kedeligt hvis hesten var perfekt..

• #4   15. aug 2007 Sissel: Ej hvor ondt. kan bare heller ikke klare dem som har fordomme mod Traver. de er sku ligesom andre heste ! .. men det er meget træls for dig :(... prøv at skriv alle de gode ting med dig og din hest tror du ikke det vil hjælpe så du ikke husker på de dårlige minder fra de andre tøser smiley

Kommentér på:
Dårlig dag :( øøøv

Annonce