{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ridepædagog
  • #1   10. mar 2020 Jeg er pædagogstuderende og har selv skrevet en opgave om en udflugt, hvor vi tog ud og red med børnene smiley
    De emner jeg ser relevante er:
    - Bevægelses aspektet, der altid kan sættes i forbindelse med sundhed
    - Det fælles tredje, og generelt hele det sociale element heste kan skabe, hvis man giver børnene de rigtige forudsætninger
    - WHO har lavet en definition af sundhed, som omfatter det hele menneske. Jeg referer ofte til den teori, da den også kan beskrive nogle af de mentale aspekter i mennesket.
    - Så er der også den generalle læring og samhørighed i naturen. Hvis det er med yngre børn eller handicappede, så kan det være en stor sanselig oplevelse, at være i sammenspil med heste. Nemlig det helt basale med se, høre, lugte, smage (?) og føle det de ser.

    Håber det kan hjælpe eller inspirerer dig ^_^


  • #2   10. mar 2020 lyder vildt spændende. er der nogle bøger man kan læse?

  • #3   10. mar 2020 Det er bøger jeg har gennem studiet. Måske et bibliotek har nogle af dem?

    - Bevægelses: Helle Rønholt. Hun snakker meget ud fra et idræts-perspektiv, men man kan sagtens tolke og omsætte det hun forklarer.
    - Det fælles trejde er der mange der har skrevet om (eller bruger), så det er bare med at google og vælge en af dem smiley
    - WHO's definition af sundhed og Naidoo og Will's definition er metal sundhed, har jeg læst om i bogen "Pædagogen som myndigheds person" af K.E. Petersen og T. Erlandsen
    Rigtig god bog, som anbefales til alle pædagogstuderende.
    Den mentale sundhed er meget spændende og kan sættes ift. mange ting smiley
    - Læring og samhørighed i naturen ville jeg anbefale: "Natur og miljø i pædagogisk arbejde" af L.T. Edlev


  • #4   10. mar 2020 tak ??

  • #5   10. mar 2020 Hvorfor spørgsmålstegnene efter dit tak?

  • #6   10. mar 2020 Spørgsmålstegn er smilelys

  • #7   10. mar 2020 det var en fejl

  • #8   11. mar 2020 Nåååår smiley

Kommentér på:
ridepædagog

Annonce