{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadelmager
  • #1   17. maj 2020 Jeg kender ikke Birgitte, kan ikke anbefale Kit og har en veninde der bruger Kronborg og er fint tilfreds smiley

  • #2   17. maj 2020 hvad med Askebjerg sadelmageri.

    hun er vildt dygtig og omhyggelig:)


  • #3   18. maj 2020 Jeg er heller ikke imponeret af Kit men kender en der har brugt Kronborg som var glad for dem smiley

  • #4   18. maj 2020 Jeg er heller ikke fan af Kit, har brugt hende to gange, men bruger nu en anden sadelmager, dog ikke nogen af dem du har nævnt, dem kender jeg ikke.
    Synes iøvrigt Kit er fortravlet og uhøflig.


  • #5   18. maj 2020 Jeg vil anbefale dig Kit, har også haft nr.2 ude til min hest, men hun kunne ikke finde en sadel til ham, da han er svær at finde sadel til. Jeg vil aldrig bruge en anden sadelmager end Kit, hun er mega dygtig og grundig, hun tager sig virkelig tid til at forklare osv... smiley

  • #7   18. maj 2020 Jeg har hørt meget godt om Kit, men samtidigt hørt, at hun er lidt rodet og forvirret smiley

    Jeg har selv været en del igennem - dog ikke dem, du nævner der. Jeg endte med Charlotte Knigge, og hun har bare været et mega godt match! I løbet af ingen tid fik hun hjulpet mig til at købe brugt sadel, tilpasset den og vupti dupti - vi har ingen problemer haft med sadler siden! Fantastisk smiley Hun er ude ca. hver 6 mdr. for at tjekke topstopningen, og det fungerer bare - hun gør det på stedet i sin minilastbil. Super super smart, for så er hun ved hesten og kan prøve den før, efter eller under, så man ikke skal sende eller køre frem og tilbage! smiley Havde så mange ude, der anbefalede mig sadler, så havde på et tidspunkt 3 (indkøbte og betalte!) sadler hængende... dyre sadler vel og mærke! smiley Og intet passede ham. Så jeg er meget meget glad for, at Charlotte bare gjorde det meget simpelt og fandt en sadel, der passede ham smiley Jeg har en glad hest nu! smiley Han er fulgt med fys/osteopat, så jeg er sikker på, at det ikke bare ser ud til at virke, men at det faktisk fungerer for ham smiley Og det gør det! smiley


  • #8   18. maj 2020 Jeg er glad for Kronborg. Kit er også dygtig, men meget svær at få fat på, så vi valgte en sadel, der var godkendt af begge to smiley

    Siden har vi kun brugt Christina Kronborg, og det har vi været super tilfredse med.


  • #9   18. maj 2020 Du er nød til at finde den sadelmager der passer til dig.

    Der er både gode og dårlige oplevelser, alt efter hvor du spøger.

    Jeg har brugt samme sadelmager i mange år, uden problemer, men da jeg fik ny hest, fik jeg problemer, for "min sadelmager" var bare ikke skarp nok til at klare min nye hest.
    Så jeg måtte prøve en anden, og nu fungere hesten, men den nye sadelmager lavede også en anden hests sadel og det var noget møj...

    Så der er forskel på hvilke sadler og hvilke heste de forskellige sadelemagere er gode til.

    I det område hvor jeg bor, ligger der en stor "sadelsælger" som sælger til alle de kendte, men personligt synes jeg, at de kun forsøger at sælge dig den sadel hvor de selv tjener mest....


Kommentér på:
Sadelmager

Annonce