{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvor skal jeg lede?
  • #1   19. maj 2020 hvad med FB?? tror der er en side der hedder heste tilsalg under 10.000 men det kan godt være den er lukket ned. Der er dog flere steder derinde hvor man kan sætte en søge annonce op smiley

  • #2   19. maj 2020 Er desværre ikke på facebook (hvor overraskende det en lyder)

  • #3   19. maj 2020 Ja okay så bliver det lidt svært at søge der smiley Men tror så også markedet er rimelig dødt lige nu så det kan også have noget at sige. Synes Gul og gratis plejer at være rimelig godt sted at lede jeg fandt da en del heste dengang jeg kiggede for 2 år siden, Hvad med at lave en søge annonce i Ridr appen det er gratis og de kommer også op herinde smiley ellers er der DBA eller hestenettet jeg ved dog ikke om det er noget der bliver brugt længere. ved ikke om det er muligt på ridehesten da jeg ofte oplever at det er de dyrere heste der ligger derinde smiley

  • #4   19. maj 2020 Prøv at lav en søge annonce, der er nok mange lige nu som skal af med deres hest, ikke alle gider at betale for annoncer på billige heste, så måske en søge annonce er vejen frem, ellers kontakt nogle hestehandlere, de må have en del heste de ikke kan komme på marked med.

  • #5   20. maj 2020 Hvad søger du og pris ?

  • #6   20. maj 2020 Jeg så en masse billige heste og ponyer på gul og gratis i går..

  • #7   20. maj 2020 Jeg har lige været inde på gul og gratis, og der ligger da flere forskellige annoncer på heste, som sælges som selskabsheste. Har du prøvet fx dba også? Der ligger hvert fald et par stykker derinde også smiley

  • #9   25. maj 2020 #8.
    Jeg er ikke i tvivl om, at folkene bag Nyt Hesteliv sikkert er meget velmenende.

    Men, man kommer netop ikke til at stå som ejer, kun låner. Nyt Hesteliv står som ejer og vil have retten til at de selv og tidligere ejere må komme på hyppige, uvarslede besøg.

    Jeg ville være mægtig ked af at købe en hest fra en sælger, der ikke stoler nok på mig til at jeg står som ejer - og jeg elsker generelt besøg, men dender med hyppige kontrol besøg?
    Og hvis man ikke selv står som ejer, så er vi tilbage til at jeg gerne påtager mig ansvaret for at mine dyr trives, passes og får nødvendig behandling - men jeg påtager mig også den triste ret til at aflive, når det er tid.
    Ulempen ved låneheste er, at jeg står med ansvaret, regninger - men andre vil have retten til at blande sig.
    Sorry, men jeg vil have rene linier. Derfor kan jeg ikke bruge Nyt Hesteliv


  • lone h
    lone h Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 1
    #12   25. maj 2020 Hej, jeg har en fjordhest som søger et nyt hjem som selskabshest.

    Du kan skrive på dette nummer for interesse 41412237


Kommentér på:
Hvor skal jeg lede?

Annonce