{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervisning
  • #1   26. maj 2020 Jeg giver 150,- for en halv time - kunne forestille mig det bare var dobbelt op hvis jeg skulle have 60 minutter smiley

    Jeg lavede bare et opslag på fb hvor jeg søgte underviser, og de fleste der skrev tog 150 for 30 min, så tror det er meget 'standard'.

    Det er så uden kørsel vel og mærke


  • #2   26. maj 2020 Er det af berider eller hvad niveau? Det har meget at sige.
    Jeg rider spring på hold med 2 andre og giver 150 per gang for en time smiley


  • #3   26. maj 2020 350,- for 45 min hjemme hos hesten, det er dressur.

    Det er luksus at have en underviser, der kommer hjem til hesten, i stedet for at jeg skal køre.


  • #4   26. maj 2020 375,- for en halv enetime hos berider
    150,- for en halv enetime hos ikke-uddannet underviser

    Berideren er helt fantastisk til at forene teori og praksis på en måde, som gør at jeg er i stand til at tage det lærte med mig til andre heste i andre situationer, og jeg er løftet væsentligt i den tid, jeg har redet her.

    Rent faktisk får jeg ligeså meget ud af den ikke-uddannede, fordi jeg har nogle udfordringer, som den ellers dygtige berider ikke har været i stand til at hjælpe mig med. Den ikke-uddannede underviser også i almindelig dressur, men med et lidt mere klassisk tilsnit, som er erhvervet i England. Her nørdes der i andre værktøjer end de i Danmark mest gængse - og det er svært, spændende og meget, meget givende.

    I øvrigt ville jeg være ked af at ride en hel time, når det er eneundervisning. Det har hverken hesten eller jeg kræfter til smiley


  • #5   26. maj 2020 1 times ene undervisning er for meget. Jeg får 45 min incl opvarmning, det passer fint til os og vores niveau (slut LA-MB)

    Jeg har altid brugt uddannede berider / træner, fordi at de ofter har flere værktøjer at arbejde med, end en "dygtig" rytter.
    Jeg får lige pt undervisning af en dygtig rytter, som har redet internationalt, og hun passer bare super til min hest.


  • #6   26. maj 2020 30kr til dækning af Benz. Deler underviser med en veninde (så ialt 60kr). Det er en bekendt med undervisning på basis niveau. Tid 30-45 min.

  • #7   26. maj 2020 betaler 220 for en halv time ved min underviser som er ved at uddanne sig til BBH instruktør, hun tager 300 for 45 min og går ud fra når hun er færdig uddannet stiger prisen.

  • #8   26. maj 2020 Jeg giver 200 + kørsel (2 kr. pr. km)
    For 45 min men det sker at hun er der 1 time.
    Tænker også hun kører til Odder, da hun kører ud fra Århus.


  • #9   26. maj 2020 100kr pr halve time
    Fyn


  • #10   26. maj 2020 Jeg giver 200,- for 30 minutter. Når jeg (på et tidspunkt) får fundet mig en ny hest, har jeg anset mig en super dygtig træner, som jeg vil kunne ride kurser ved.
    Han tager 750,- for 30 minutter, så det bliver ikke hver uge smiley


  • #11   26. maj 2020 Begge i Midtjylland forresten.

  • #12   27. maj 2020 Jeg rider hos tre forskellige, og giver henholdsvis 250kr/30min, 400kr/45min og 600kr/45min.

    Jeg får undervisning af en BBH-instruktør (Matilde Dueholm) en underviser i Centreret ridning (Stine Joy) og så af Susan Kjærgård.

    De kommer alle jævnligt i stalden hvor min står. Matilde Dueholm hver 14. dag og de to andre med et par måneders mellemrum smiley

    Det er ved Roskilde på Sjælland smiley


  • #13   28. maj 2020 Jeg startede hos en, som jeg er ret glad for. Det er indenfor akademisk dressur fra jorden. Hun tager 275 pr lektion (mellem 30 og 45 min efter hesten den dag). Men skulle så give 115 Kr i kørsel. Så det blev 390 kr. Da det er en smule meget, undersøgte jeg andre muligheder og har en enkel gang her for nyligt fået en BBH instruktør ud til 250 inkl kørsel for en halv time. Det er lidt forskellige ting, men jeg er stadig i tilridningsfasen og synes det har virket fint at kombinere de to lidt.

  • #14   28. maj 2020 Jeg giver 250 kr. for 30 min hvor hun kommer kun til mig.
    Hun er ikke uddannet berider, da det ikke er den slags undervisning jeg har brug for. Til gengæld har hun en masse kurser og uddannelse indenfor hest og træning, så jeg giver gerne lige så meget som jeg skulle ved en uddannet berider.



Kommentér på:
Undervisning

Annonce