{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ifor Williams spørgsmål
  • #1   7. jun 2020 Jeg kender ikke svarene, men tænker umiddelbart at du vil få bedre svar ved at spørge en af dem der forhandler Ifor Williams trailere smiley

  • #2   7. jun 2020 Ja, det skulle jeg mene. Det bliver monteret på døren i trailerens venstre side, modsat frontudgangen. Det kan relativt nemt skrues på og af. Jeg syntes personligt at det er lidt i vejen i forhold til hønet i den side, så køre jeg med min hest alene læsser jeg kun i højre side hvor hønettet frit kan hænge. I øvrigt den bedste trailer på det danske marked (syntes jeg)
    Pris på dæk variere meget - spørg dit lokale dækcenter


  • #3   7. jun 2020 Dorthe T
    Tak for svar.
    Jeg har nemlig kigget på en 1,5 hestes Ifor Williams trailer fra 2015 og har hørt meget godt om dem, også i forhold til sikkerhed.

    Jeg vil helst ikke have det der hænger på døren, da den med tiden vist kan blive skæv, og det ser også lidt upraktisk ud.
    Så tænkte på om man bare kan købe et sadelskab og stille derind, for har set nogle gøre det men ved bare ikke lige hvordan det er monteret smiley


  • #4   7. jun 2020 Dorthe T
    Højre side?
    Men vægten sku gerne være til venstre, det lær man til trailerkort


  • #5   8. jun 2020 I de Ifor jeg har set hvor man har haft et sadelskab/stævneskab, så har det enten stået oppe foran i midten eller bag den ene fordom. Men eftersom du kigger på singletrailere, så er eneste mulighed at stille det oppe i fronten. Du skal dog være opmærksom på det besværliggør brugen af frontudgangen.

    Men det kræver din trailer er bred nok foran til skabet kan stå der, det mest sikre er nok at finde modelnavn og årgang på traileren og ringe til en forhandler og høre om skabet ville kunne passe.


  • #6   13. jun 2020 Jeg ville ikke sætte et sadelskab ind i en 1,5 hestes trailer. Så kan frontudgangen ikke, med succes, bruges. Så ville jeg hellere have min sadel i bagagerummet eller købe en større trailer med indbygget sadelskab. Min venindes ifor Williams er 15 år gammel, bruges 3-4 gange om måneden og lågen fungere perfekt.

Kommentér på:
Ifor Williams spørgsmål

Annonce