{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Hesteforsikring ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ha tegnet en livs - og sygeforsikring, og evt uanvendelig på min 2 års plag ... men det er jo en komplet jungle at finde rundt i sys jeg.
Selvfølgelig vil jeg ha den der dækker bredest og mest, til den billigeste pris.

Hva vil i anbefale af firmaer - Hva er jeres erfaringer med de hesteforsikringer ?
Gode som dårlige.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hesteforsikring ??
  • #1   27. aug 2007 Jeg har Alm. Brand og er umiddelbart tilfreds;) men har (7-9-13) aldrig haft brug for nogle af dem i de 20 år jeg har haft hos dem... Jeg har både liv-, uanvenligheds- og sygeforsikring...

• #2   27. aug 2007 Det er første gang jeg har behov for en hesteforsikring, så jeg vil jo meget gerne være sikker på jeg får dækket det vigtige.

Og hva er priserne ... jeg kan ikke kloges af det de mener med eks 3.5% og eks 75% i sygesikring - jeg regner med han skal forsikres til omkring 30.000,- i første omgang - for man kan vel altid hæve den - ikk ?

• #3   27. aug 2007 Hmm, kender ikke prisen på 30.000,- i forsikringssum, men vil umiddelbart skyde på den ligger omkring 1500,- i kvartalet... Forsikringer over 30.000,- kræver røngen af hesten - bare til orintering:)

• #4   27. aug 2007 jeg har tempo forsikret i Teyg og det er jeg helt tilfreds med. Jeg har ham forsikret for 20.000 og giver ca 1200 om året. Du kan gå ind på www.tryg.dk der kan du se priserne. Der står også noget med 3% men det er af forsikringssummen. så hvis du vil have din forsikret for 30.000 er det det du skal bruge.

Min underviser har også hendes forsikret i tryg, og da hendes den gamle blev syg var der ingen problem med dem, hun skulle self have dyrlægen til at skrive at hesten var blevet uanvendelig til ridebrug og så fik hun sine penge. Og hesten blev aflivet.

• #5   27. aug 2007 hos tryg kræver de ikke røngten før det er over 50.000 mener jeg. Men dog en handelsundersøgelse.

• #6   27. aug 2007
    Kristina ¤Team Jetsmark¤ M

Jeg prøver lige og se om jeg kan finde ud af det på Tryg. Jeg sys nemlig ikke de forskellige er flinke til at skrive prisen på.

• #7   27. aug 2007 tag kongeriget danmark de er rigtig gode og der kan man forsikre sin hest op til 30.000 uden røngten

• #8   27. aug 2007 Sys ikke at Tryg med sygesikringen ... at de dækker ret meget ... hverken tandrapspning, vacc osv ... noget som jeg godt ville ha dækket.
    Men det er der måske ingen der gør?

• #9   27. aug 2007 du kan ikke få dækket tandraspning, vacc mm. nogen stder

• #10   27. aug 2007 sygeforsikringen dækker kun ved sygdom og skader som hesten her fået efter forsikringen er tegnet

• #11   27. aug 2007 Ja oki .. sys også det er det jeg kan læse mig frem til hos de forskellige forsikrings selskaber.

• #12   27. aug 2007 Hanne: Kan godt forstå, at du synes det er svært at finde hoved og hale i! Har selv lige siddet og surfet en tur og er ikke blevet særligt meget klogere!

• #13   27. aug 2007 Ups. rettelse til tidligere indlæg; betaler kun halvårligt;) Så er ikke så meget...

• #14   27. aug 2007 Anja B

Nej det er godt nok ikke bare lige at finde et selskab ... der er ikke et´ af dem der dækker ens, og priserne er ligeså svingene.

Lige nu tror jeg at Tryg er den bedste jeg har set på ... men søger dog stadig.
    Jeg ved endnu ikke hva Tryg koster pr år m/ livs og sygesikring hvis jeg siger hesten skal forsikres til 30.000,-

• #15   27. aug 2007 Stine S

Gir du kun 1500,- pr år ?? Ell misforstår jeg ?

• #16   27. aug 2007 Vi har hos dnask hesteforsikring,og det fungerer egentlig fint. (jeg har jo desværre haft brug for det for nylig i forbindelse med en død hest:( )

De forsikrer op til 100.000 med blot en klinisk undersøgelse smiley

• #17   27. aug 2007 Ja du har misforstået;) Jeg giver noget mere, har ingen forsikringer på 30.000,- Men udfra hvad jeg har vil jeg skyde på at det ville komme til at koste 1500,- halvårligt, altså to gange om året; 3000 om året ialt...

• #18   27. aug 2007 (link fjernet)

• #19   27. aug 2007 isabella er forsikret hos dansk heste forsikring... for 30.000 (livs og føl forsikring osv)

den giver jeg 1259 for om året...

skal inden længe have opgraderet til en uanvendelighed på 50 tror jeg.. kender ikke prisen på dette...

men ved dansk heste forsikring skal du ikke have dyrlæge hvis den skal forsikres for 30.000 i liv

• #20   27. aug 2007 sandie L

Ja dem har jeg også læst om ... de virker til at være ok rimelige med priserne.

Jeg kontakter dem her i formiddag.

• #21   27. aug 2007 Hejsa.... jeg tror dem der dækker bedst er tryg... de dækker både kiopragter og den slags ting som normals ikke dækkes i andre forsikringsselvskaber.. samt de dækker over røngten... og dækker 75% af dyrlæge behandling.. herunder medicin... du finder ingen forsikring selvskaber der vil dække vaccinationer, tandrapsning og den slags.. det skal man selv op med af lommen.. smiley

jeg skal have mit føl på 2 mrd.. ind under den forsikring... hun skulle ellers have været i alm.brand.. og havde også ringet til dem og snakke med dem osv.. men de er aldrig dukket op eller ringet så de kunne se hende.. så nu prøver jeg tryg istedet for.. har også hørt meget godt om dem..

kongerigets danmarks hesteforsikring.. har jeg hørt dårligt om... en fra gården, havde problemer med dem.. da hun skulle have aflivet en hest... så hun frarådet den forsikring..

så det bedste ville være enten alm,brand eller tryg... de dækker begge to røntgen... men tror ikke kiopragter og sådan som også kan gå hen og blive nødvendigt for hesten..

• #22   27. aug 2007 Det du skal finde ud af er hvad de dækker... før du forsikre din hest.... selvom det måske er billigt på års basis.. så kan det være de ikke dækker alt dyrlæge behandling.. jeg har feks mine to andre heste i en lille forsikring selvskab... som ikke er ret dyre at være ved.. jeg giver mener 800 hvert halve år... og er kun forsikret for 12.000, det var den højeste sum... også dækker de kun 3 dyrlæge besøg.. det kan jo hurtigt blive til mange flere... :S

de er 11 og 14.. så begrændset hvilke forsikring selvskaber vil have dem ind henne nu..

• #23   27. aug 2007 dansk hesteforsikring bruger jeg... jeg betaler helårligt, for liv på 50000- uanvendelighed på 40000 og sygeforsikring: 4400 kr. det er det billigste tilbud jeg har fået, og jeg ringede rundt til stort set alle.... det eneste det kræver er hvis du skal have uanvendelighed så skal der dyrlægeundersøgelse på. Fordelen ved dette firma er, at det er folk som har forstand på heste som sidder og arbejder med det.

• #24   27. aug 2007 Nå .. nu er der blevet ringet rundt, og umiddelbart er det ihvertfald for mit vedkommende Dansk Hesteforsikring der er der dækker bedst og billigst.

Tak for jeres råd.

• #25   27. aug 2007 Kongeriget danmarks hesteforsikring..

Kommentér på:
Hesteforsikring ??

Annonce