{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Ridestøvler {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg skal have mig nogle nye korte ridestøvler.
Gerne under 1500, men kvaliteten er selvfølgelig vigtigst.

Hvilke mærker/modeller er anbefalelsesværdige?

Jeg ved, der er forskel fra person til person, hvad der passer bedst, men jeg har brug for et udgangspunkt at arbejde ud fra, da jeg ikke kender så meget til udstyr/mærker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridestøvler
  • #1   18. jun 2020 Jeg har et par Horze Kilkenny judhpurs til 349 kr. Jeg synes at de er super lækre og fin kvalitet til prisen, de har holdt knap 2 år og der er masser af km i dem endnu smiley

  • #2   18. jun 2020 Tak for anbefalingen, Maria smiley
    Dem kiggede jeg faktisk også på, da jeg var forbi Horze forleden.
    Hvordan er pasformen?
    Har nemlig før haft problemer med, at deres (Horze) støvler er små i størrelsen smiley


  • #4   18. jun 2020 Jeg har fra Bronco - de er ikke verdens flotteste, men der er sikkerhed i snuden og de er fantastiske at have på! smiley Jeg fik en anden i stalden til at købe de samme og hun er også glad for dem!

  • #5   18. jun 2020 #2 Jeg synes at de er fine, både i str. og pasform, De skal ikke gået til, er super behagelige fra dag 1, de mister heller ikke facon, da de er meget smidige.
    Mht størrelse, så prøver du dem vel inden du køber smiley


  • #6   18. jun 2020 Maria, ja, sko køber jeg aldrig uden at prøve dem først - det har jeg efterhånden for mange dårlig erfaringer med smiley

    Nu var det mere generel pasform. Tak for svar!


  • #7   18. jun 2020 Ariat er dejlige støvler. Jeg har den model med både snørebånd og lynlås, da jeg har en høj vrist.
    De er bare dejlige at gå og ride i.


Kommentér på:
Ridestøvler

Annonce