{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ree Park søger heste til foder
  • #1   5. jul 2020 Bemærk det er kun ponyer op til 400 kg.

  • #3   6. jul 2020 Sunshine hvor har du den oplysning fra? jeg afleverede for 2 år siden min pony på over 400kg (Vil næsten tro Det var 500, han brugte sine sidste dage på en græsmark) og her fortalte de at de også havde store varmblods inde. men det kan være det nyt at de tager store heste ind. smiley


  • #4   6. jul 2020 Helena: det står på deres side smiley

    "Vi modtager kun ponyer og shetlandsponyer på max 200 kg og heste på max 400 kg. Én af hver slags pr dag. Vi har desværre ikke ressourcer til at modtage flere eller større dyr. 
    Det er vigtigt at overstående overholdes af hensyn til frysekapacitet og vores medarbejdere"


  • #5   6. jul 2020 nåårh Ja det kan jeg godt se så kan det være det er et nyere tiltag, min blev da aflivet. smiley og de fortalte de havde haft en stor varmblod de var nød til at skyde med riffel. men det kan vel også være en årsag til at gå ned i størrelse når man har svært ved at ramme ordentlig med boltpistolen. men så kan jeg da se det ikke er der min frieser skal ende sine dage smiley

  • #7   9. jul 2020 Helena - det er lige præcis derfor de ikk tager større heste
    kender en der arbejder i zoo smiley


  • #8   15. jul 2020 Givskud tager da også ind i mellem heste ved jeg. Da jeg var derude til rundvisning holdt der en med hestetrailer derude der skulle ind med deres hest.

Kommentér på:
Ree Park søger heste til foder

Annonce