SKAM DIG (Mette L med Prins og Peggy. {{forumTopicSubject}}
Du er da ikke rigtig klog. Du får flere herinde fra til at stemme mig ud fordi du har fundet et link til en hjemmeside hvor Pedro (MIN HEST) var på og anklagede ham for at være falsk. Så blev jeg stemt ud. MEN lille Mette-----det er jo dig der har lavet hjemmesiden med mine billeder fra Pedros profil. Jeg har haft Pedro herinde siden før sommerferien. Hjemmesiden var først lavet d. 13/11-04 (om aftenen)--samme dag som jeg gav Prins hans 1-tal---MYSTISK.
Det lugter vist af at det er dig der stjæler billeder og opretter falske ting. Der var IKKE et billede på den hjemmeside, som ikke lå på min profil herinde. Og du skal ikke bilde mig ind at hvis hjemmesiden ikke var falsk, at der så ikke var flere billeder???? Der er ikke samme begrænsning på en hjemmeside som der er her på galleriet. Nå, men jeg håber at du er glad for at dit 1-tal er væk----
Men til alle jer herinde. PAS PÅ---hvis hun ikke kan lide den karakter i giver hendes ponyer---ja, så opretter hun bare en hjemmeside, stjæler jeres billeder og anklager jer for at være falske.
Jeg håber at du har dårlig smag i munden Mette L, Annette H eller hvad du har lyst til at kalde dig.
Hav en god dag og nyd alle dine 7-taller for alle andre karakterer skal du jo nok sørge for at få slettet.
Hilsen Karina (Pedro´s ejer)
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.504
maj 2004
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 162 Svar: 978
nov 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
(link fjernet)
sep 2004
Følger: 78 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 373
tror dig!! men vil gerne se d!!!!
sep 2004
Følger: 78 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 373
og d ka jo ikk være dig!!! men j tror på dig!!!
vi ka bede om mailen og så ka vi zpøger!!! hende dr!!! måske!!!
bare for at ha et bevis på at hun r falsk=???¨
Hva sys i andre
jan 2004
I princippet kan det jo ligeså godt være Karina, der ikke har rent mel i posen her, MEN set i lyset af hvad Mette tidligere har lavet af p** og ballade, har jeg efterhånden ikke den mindste tiltro til at noget som helst af det hun siger er sandt, og hvis folk tænker sig lidt om, når de nok frem til det samme... Jeg er meget tæt på at trykke på "smid-ud-knappen", og ved at der er mange flere der har det på samme måde..
Mette har jo gang på gang på gang på gang lovet bod og bedring, og hver gang går det galt igen...
Mage til intrigant person skal man vist lede meget længe efter.
nov 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Det er jo ikke et egentligt bevis vel???
Men jeg tager ud til Pedro senere i dag og tager nogle nye billeder, så kan i jo maile til mig og få sendt billederne.
Hilsen Karina
jan 2004
Men at få stemt en person ud, fordi vedkommende ikke giver et 7-tal er godtnok langt ude over hvad jeg personligt vil gå med til..
Og Karina, du må meget gerne sende nogle billeder til min mail, og så ellers få ham oprettet igen..
okt 2004
Følger: 6 Følgere: 4 Heste: 5 Emner: 70 Svar: 488
jan 2004
Venter spændt på at høre fra Mette.. Som sædvanligt....
okt 2004
jan 2004
Der er jo nogle Anetter herinde efterhånden..
Og kan du ikke lige dreje dit billede en smule??
okt 2004
maj 2004
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 162 Svar: 978
KnuZ Sara.. ; )
okt 2004
jan 2004
Det er IKKE Mette der er falsk, men hendes opførsel er ikke noget der hører sig til nogen som helst steder, og hvis det her er rigtigt, har hun tilmed fået slettet mindst en hest, fordi hun ikke brød sig om ejerens karakter..
Plus det, at hun har været slettet, (af sig selv) fordi hun ikke kan tale pænt til folk.. hun lovede så at forbedre sig, hvis hun kom ind igen, hvilket hun gjorde, men desværre tyder det på at hun ikke har ændret sig overhovedet..
Derfor ventes der på en forklaring fra hendes side, og denne her gang er det vist ligemeget hvor god den er, og hvad hun lover...
Jeg gider ihvertfald helst ikke se på flere indlæg vedrørende hendes person og opførsel..
SKAM DIG (Mette L med Prins og Peggy.