{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

karina k
karina k
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

SKAM DIG (Mette L med Prins og Peggy. {{forumTopicSubject}}

Du er da ikke rigtig klog. Du får flere herinde fra til at stemme mig ud fordi du har fundet et link til en hjemmeside hvor Pedro (MIN HEST) var på og anklagede ham for at være falsk. Så blev jeg stemt ud. MEN lille Mette-----det er jo dig der har lavet hjemmesiden med mine billeder fra Pedros profil. Jeg har haft Pedro herinde siden før sommerferien. Hjemmesiden var først lavet d. 13/11-04 (om aftenen)--samme dag som jeg gav Prins hans 1-tal---MYSTISK.
Det lugter vist af at det er dig der stjæler billeder og opretter falske ting. Der var IKKE et billede på den hjemmeside, som ikke lå på min profil herinde. Og du skal ikke bilde mig ind at hvis hjemmesiden ikke var falsk, at der så ikke var flere billeder???? Der er ikke samme begrænsning på en hjemmeside som der er her på galleriet. Nå, men jeg håber at du er glad for at dit 1-tal er væk----
Men til alle jer herinde. PAS PÅ---hvis hun ikke kan lide den karakter i giver hendes ponyer---ja, så opretter hun bare en hjemmeside, stjæler jeres billeder og anklager jer for at være falske.
Jeg håber at du har dårlig smag i munden Mette L, Annette H eller hvad du har lyst til at kalde dig.
Hav en god dag og nyd alle dine 7-taller for alle andre karakterer skal du jo nok sørge for at få slettet.
Hilsen Karina (Pedro´s ejer)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SKAM DIG (Mette L med Prins og Peggy.
  • #1   16. nov 2004 Hm, ja... Jeg gider næsten ikke engang at kommentere det her, men kan kun sige: Tsk, tsk...

• #2   16. nov 2004 Hmm??

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    nov 2004

#4   16. nov 2004 Her er linket til min udstemning fra Mette:
    (link fjernet)

• #5   16. nov 2004 ja oz mig!!!! ve ikk om d r rigtig d du skriver!!! har du et bevis???

tror dig!! men vil gerne se d!!!!

• #6   16. nov 2004 men hun sir hun har snakket med dn rigtige ejer!!

og d ka jo ikk være dig!!! men j tror på dig!!!

vi ka bede om mailen og så ka vi zpøger!!! hende dr!!! måske!!!

bare for at ha et bevis på at hun r falsk=???¨

Hva sys i andre

• #7   16. nov 2004 Nu kommenterer jeg så lidt alligevel..
    I princippet kan det jo ligeså godt være Karina, der ikke har rent mel i posen her, MEN set i lyset af hvad Mette tidligere har lavet af p** og ballade, har jeg efterhånden ikke den mindste tiltro til at noget som helst af det hun siger er sandt, og hvis folk tænker sig lidt om, når de nok frem til det samme... Jeg er meget tæt på at trykke på "smid-ud-knappen", og ved at der er mange flere der har det på samme måde..
    Mette har jo gang på gang på gang på gang lovet bod og bedring, og hver gang går det galt igen...
    Mage til intrigant person skal man vist lede meget længe efter.

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    nov 2004

#8   16. nov 2004 Hi hi hvis du skriver til hende med hjemmesiden ja, så er det jo Mette L som svarer dig.
    Det er jo ikke et egentligt bevis vel???
    Men jeg tager ud til Pedro senere i dag og tager nogle nye billeder, så kan i jo maile til mig og få sendt billederne.
    Hilsen Karina

• #9   16. nov 2004 Camilla> Du har helt ret... Og kigger man på Mettes historier indtil nu, er der jo nærmest en kraftig overvægt af ting der ikke er helt sande..
    Men at få stemt en person ud, fordi vedkommende ikke giver et 7-tal er godtnok langt ude over hvad jeg personligt vil gå med til..
    Og Karina, du må meget gerne sende nogle billeder til min mail, og så ellers få ham oprettet igen..

• #10   16. nov 2004 hey... ER anette h og mette den samme person??

• #11   16. nov 2004 Det kunne det sagtens være..
    Venter spændt på at høre fra Mette.. Som sædvanligt....

• #12   16. nov 2004 Okay. Rart at vide. Hende anette giver nemlig mange dårlige karakter. Og når man beder om en begrundelse hører man ingen ting. Er ikke sikkert det er den samme, men hvis må i meget gerne skrive til mig.

• #13   16. nov 2004 Måske kunne du lige linke til den Anette du ikke mener er helt i orden, Christina??
    Der er jo nogle Anetter herinde efterhånden..
    Og kan du ikke lige dreje dit billede en smule??

• #14   16. nov 2004 Michael: Aner ikke vordan man gør det med billedet. Har lige set efter hende anette, men kan ikke finde hende. Hun er her nok ikke længere. Ved bare her var en, som mange var sure på. Men det var slet ikke for at hænge nogle ud. Overhovedet ikke. Hende jeg snakkede om havde næsten kun givet 1 -3. Det virkede lidt useriøs. Hvis det kun var mig der havde fået sådan en karakter var jeg ligeglad. Det er bare et tal. Men det var lidt mystisk at næsten alle, især irish cob fik den karakter.Og som sagt er det ikke for at hænge nogle ud..

• #15   16. nov 2004 Øhm, hvordan kan Mette være falsk hvis hun har ham til salg på HN??

KnuZ Sara.. ; )

• #16   16. nov 2004 Jeg tror heller ikke mette er falsk. Der var bare snak om at mette og anette er den samme. Og det ville jeg gerne vide om var rigtig, hvis nogen fandt ud af det.

• #17   16. nov 2004 Sara> der er noget her du slet ikke har fanget....
    Det er IKKE Mette der er falsk, men hendes opførsel er ikke noget der hører sig til nogen som helst steder, og hvis det her er rigtigt, har hun tilmed fået slettet mindst en hest, fordi hun ikke brød sig om ejerens karakter..
    Plus det, at hun har været slettet, (af sig selv) fordi hun ikke kan tale pænt til folk.. hun lovede så at forbedre sig, hvis hun kom ind igen, hvilket hun gjorde, men desværre tyder det på at hun ikke har ændret sig overhovedet..
    Derfor ventes der på en forklaring fra hendes side, og denne her gang er det vist ligemeget hvor god den er, og hvad hun lover...
    Jeg gider ihvertfald helst ikke se på flere indlæg vedrørende hendes person og opførsel..

Kommentér på:
SKAM DIG (Mette L med Prins og Peggy.

Annonce