{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jan hestehandler
  • #1   28. aug 2007 Ved ikke, men der er vist en i Bræstrup der hedder Kurt Fiskbæk, i hvert fald noget med Fiskbæk, der købte min ponys gamle ejer min pony smiley

  • #2   28. aug 2007 prøv og kigge på dba.dk der er nogen heste handler inde

  • #3   28. aug 2007 Tusinde tak =) LCS

  • #4   28. aug 2007 jeg har købt min pony ved ham xD

  • #5   29. aug 2007 kun Per Thybo :s

  • #6   29. aug 2007 Jeg kender en der hedder Martin. Han har ikke ikke nogen hjemmeside. Han har rigtig mange fine heste til salg. Og han er en ærlig mand at handle med.

  • #7   29. aug 2007 stutteri hasselholt ved viborg...

  • #9   25. dec 2007 jeg kender en Ellehammer smiley

  • #10   17. jan 2008 Jeg kender en der hedder Kent. Har købt hesten Lady af ham


  • #11   4. sep 2008 nogen der har jan mortensen nr

  • #12   6. okt 2008 jan mortensen er han ikk fra aalbogr ?? har i hans hjemme side`?
    der oswww . team-søndergaard.dk,. ekker skriv uffe søndergaard på goolge,.


  • #13   10. okt 2008 ¨jm-horses

  • #14   31. okt 2008 du må for guds skyld ikke bruge laza würtz hun snyder dig og truer dig doper din hest og alt muligt andet aldrig nogensinde brug studderi haselholt de snyder dig det studderi er på top tre over hvem man ikke skal handle med!!!

  • #15   7. feb 2009 og for guds skyld heller ikke team søndergaard medmindre du gerne vil ud i en retsag som mig...

  • #16   23. mar 2009 Stutteri Hasselholt v/ Lisa Würtz (ved vinderup/viborg) - er nogle svin mht deres heste & ponyer. De snyder en og de behandler deres heste/ponyer/islænder som lort! Har selv set det med egne øjne!!

    Per Thybo er en dygtig hestehandler og 90% ærlig :o)
    www.pthybo.dk


  • #17   28. mar 2009 TAK PONYGAARDEN!!!!
    jeg givcer dig fuldt ret i at liza snyder min ene hest katinka kommer der fra og hun VAR mentalt ødelagt og hendes hove VAR smadret hun har været sy i et år oh har haft hende e 1 ½ år.,...


  • #18   28. mar 2009 det gik stærk mange stave fejl hehe

  • #19   29. mar 2009 Min evninde købte en islænder vallak af Lisa W.(hasselholt), for det første var vallaken mega nervøs, ville ikke infanges på fold el. boks.
    Hvis man lage hånd på ham, rystede han (MEGET)
    Den stakkel!!!

    Min veninde ville så lade handlen gå tilbage, men det var Lisa W ikke interesseret i ,dog ville hun ta den tilbage hvis den blev leveret + hun skulle have 1500,- for at ta den. Hmm.. min veninde kunne ikke levere ham, så hvad skulle hun så gøre?? Lisa W blev ved med at sige hun skulle levere den tilbage da det var min veninde som ville af med den igen..
    Efter 2 lange dage kom Lisa W / Morten (som hjælper Lisa) i lastbilen,
    Morten gik ind i stalden og jeg siger dig vallaken var nervøs (ligesom om den viste hvad der skulle ske) Morten fik fat i vallaken og trak ham ud til lastbilen, vallaken begyndt at stejle og ville smide sig bagover, Morten tog så rebet ind i munden på vallaken og rundt om tungen, i det så vi så at vallaken havde små sår og rifter på tungen så dette havde den nok prøvet før. Efter Morten havde taget rebet rundt om tungen på den stakkels vallak, begynde han at gå op i lastbilen, vallaken stejlede igen og Morten tog så en meget hårdt ryk i rebet og vallaken stejlede så igen af angst og man kunne se den virkelig var bange. Men efter Morten havde rykket to gange i rebet gik vallaken op i lastbilen, træt og bange!
    Og de kørte tilbage til Hasselholt.

    Jeg eller min veninde (x-veninde nu) glemmer det aldrig!

    - jeg har fortrudt jeg ikke ringede til politiet eller til hestens værn den dag!

    :,o( stakkels hest!


  • #20   29. mar 2009 (ups havde selv en masse fejl) men de er gratis :o)

  • #21   26. apr 2009 Nu bliver jeg simpelthen lige nødt til at komme med min erfaring om Stutteri Hasselholt...

    Jeg købte selv en hoppe deroppe for 1 år siden.. Det var egentlig slet ikke den vi kom for at se på, men det endte med at blive den vi købte... ALDRIG har vi været så glade for en pony, den er super fantastisk og bliver ikke solgt videre igen. Vi fik en super god oplevelse deroppe og stedet så fantastisk ud. Det var simpelthen imponerende...

    Jeg har selv oplevet at købe en pony hos www.lindberg-heste.dk, som vi desværre måtte returnere. Den bed temmelig meget og mine piger blev utrygge ved den smiley Han tog den gerne retur, men også her kostede det et gebyr for at levere sin pony tilbage igen. Mener vi gav 1000 kr for det... Men servicen var også her i top.. Havde vi f.eks handlet ved en privat, så havde de garanteret ALDRIG taget ponyen retur smiley


  • #22   4. maj 2009 Pia .
    ligegyldig hvem du handler med har du altid 30 dages retuneret, medmindre du skriver under på en kontrakt hvor du fraskriver de 30 dage...


  • #23   12. aug 2009 det er også fint nok at der hedder en regel at man kan levere hesten tilbage inden 30 dage, men men men men, hvis hestehandleren lader være med at ta telefonen og konen ikke vil ha noget med det af gøre står folk pludselig i samme situation som os, med en pony som vi ikke bruger og ingen vil købe den

  • #24   5. sep 2009 der er en hestehandler på mors, han er rigtig rar og hedder frits

  • #25   5. nov 2009 Jeg har købt min pony ved Lisa Würtz ! Vi kom derop for at kigge på en sød 1ér pony men det endte med at være min kvikki vi fik med hjem. Jeg har aldrig været mere glad for en pony!
    Stedet der er fantastisk flot,
    Vi fik en fair handel ud af det,


  • #26   10. nov 2009 kender i nogen hestehandler i sønderjylland....

  • #27   11. nov 2009 ja jeg har købt min ved en.. mener det var i sønderjylland.. jeg ser lige om jeg kan finde hans navn osv... kan ikke lige huske det.. jeg fik en meget fair behandling der, jeg købte min haflinger vallak abendrot af ham..

  • #28   24. nov 2009 er der nogen som har kendskab til fair heste handlere i østjylland

  • Randi B
    Randi B Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 6 Følgere: 9 Svar: 1
    #29   11. mar 2010 www.jan-tarm.dk

  • #30   26. apr 2010 dem der lider ved lisa würts
    rider fordet meste godt..


  • #31   14. okt 2010 hej alle sammen (:
    Jan mortensen(hestehandler)
    - jmhorses.dk


  • #32   14. nov 2010 for det første arbejder liza og jan thybo sammen og har gjort det længe. du får en god oplevelse dernede, hvis det velogmærket betaler for dette iogmed du køber en hest over 25000 ellers er det hestene på foldene "bagved" det er hård forretning og de lever af det og der er ikke meget i kan gøre, andmelder i hende sker der intet og lægger i hende ud herinde eller andre steder, kan hun i værste give jer en sag på nakken for chikane og at det kan ødelægge hendes forrestning og hun kan hurtigt påstå at hun har mistet 100,000 på jeres chikane.
    men kort og godt har jeg både haft den luxuriøse pakke da jeg først købte en dyr hest, hvor man fik kaffe, sodavand, kage osv og rundvisning i de inponerende flotte stalde, en super varm velkomst og behandling, prøveridning og fremvisning, men har så også fået den skrabbede udgave, iogmed jeg købte en billig hoppe med en lille fejl på benet, som senere viste sig at være alvorlig, de forhold den og 30 andre heste gik under, kan stadigvæk gøre mig dårlig, men som sagt hård forretning og hun klare sig godt på den måde


  • #33   17. dec 2010 Jeg tror alle herinde kan skrive under på at de både har gjort gode handler og dårlige handler med hestehandler. Men det er jo den risisko man må tage når man køber hest hos en salgsstald.
    Jeg har købt hest ved liza og det var en god handel, jeg har også købt en pony ved hende og denne blev leveret tilbage og der var heller ikke nogen problemer. Per Thybo har jeg også handlet med. Det gik også fint, dog skal man være lidt hård i flinten ved ham. også er der Jan Outzen ham kan jeg varmt anbefale ham har jeg handlet med og formidlet til i over 10 år. Man skal bare huske at få hesten undersøgt af ejen dyrlæge ved køb, så burde man være på den nogenlunde sikre side


  • #34   29. jan 2011 kig hjemmeside www.hestesalg.com

  • #35   5. okt 2011 Puuuh.. kender godt den trælse oplevelse med en hestehandler! Hjalp en bekendt med at finde en hest ved Thybo. Meget dyr, og vi fik den bedste behandling, af Per. Oplevede dog at pigen der skulle fremvise hestene, virkede noget arrogant.. Pigen får så valgt en hest, og tager den selvf med hjem samme dag. Hesten havde super gang, og helt cool. Hun giver 85000 for den. Næste gang hun sætter sig op på den, bliver hun kastet af i sådan en grad! De næste 10 gange det samme.. un bliver bange og sender den til berider.. han erklerer hesten uridelig! det viser sig at den er blevet bedøvet smiley per vil ikke lade handlen gå tilbage.. hesten bliver slagtet!! Men nok om det... Jeg rider til dagligt for en hestehandler nær vejle smiley Så reel, og ærlig! Super priser, og kanont gående heste/ponyer.. Han kan varmt anbefales smiley vi solgte en hest der viste sig at være skæv i krydset, og samme dag klagen kom var vi ude at hente den, prisen tilbage uden ´han skulle have noget for det! Har nummer jeg kan give hvis der skulle være interrese.. han er også Kom og kig helt uden forpligtelser smiley Og hvis det ønsker holder han gerne hesten hjemme, indtil man er klar til at får den.. Super venlig i alle former.

  • #36   10. nov 2011 Jeg har købt min dejlige Irish Cob Pam hos Stutteri Hasselholt, som jeg er fuldt ud tilfreds med, godt nok havde jeg fået af vide inden jeg skulle prøve hende, at hun var en vallak, brunbroget og tinker, men det vidste sig at være en dejlig hoppe, sortbroget og så står der Gypsy Cob i passet, det søgte min veninde så på google og det står for Irish Cob smiley

    Der var nogen der mente hun var ældre end det der stod i passet, men fik dyrlægen til at tjekke hende og hun passer på passet smiley Ellers havde Lisa også sagt at hun godt kunne tage hesten tilbage, men er helt sikker på det hele passer på hende smiley

    Morten havde taget "fejl" tror min veninde og jeg med hvad farve, race og køn hun var, da han måske havde set en mulighed i at få solgt hende i stedet for den vallak jeg har beskrevet længere oppe, ellers har han været stresset, da vi snakkede med ham og fandt denne dame frem, hun er godt nok blevet importeret til Danmark i sommers, så ved ikke meget om hendes baggrund, som er et minus i mit system, men det går, da hun er en dejlig hest smiley

    Så jeg vil godt kunne anbefale Stutteri Hasselholt smiley


  • #37   21. okt 2012 hold dig langt væk fra hasselholt / horsetrading.dk (de har også billigere heste)
    se mine oplæg.. under min profil.. SUK!!
    De fusker med alder, hvem hesten er m.m.
    Se min sørgelig ehistorie og mange andres hvis i søger i forum..under dem


  • #38   21. okt 2012 handel ikke v/ Mie dalbøl nielsen, fjerritslev team nielsen v/ mie og thomas nielsen - de snyder med alder og skjulte skader..

  • #39   21. okt 2012 jeg kan dog anbefale Lars Frederiksen fra skibby - Torben i Rønnede - med aftale om evt retunering ved fejl.

    vedr. hasselholt:

    Se min sørgelige historie og mange andres hvis i søger i forum og under video..under hasselholt


  • #40   24. okt 2012 vedr Hasselholt så står jeg og skal i gang med en sag. Jeg købte en fin fin hest, hollands vallak der stod til at gå 130 klasser. Jeg prøvede ham og han var varm som de havde sagt. Men jeg følte mig tryk på ham med det samme, så den smukke skulle da ha et hjem ved mig, hvor vi kunne komme ud og starte en masse stævner. Nu står jeg med en hest jeg kan springe noget som helst på, han lander altid i krydsgallop på h. volte. Kan i forestille jer en omspringning, hvor man skal ned i trav for at skrifte gallop i 120 bane, nej det kan jeg heller ikk. dvs vi hurtigt fik fat i en dyrlæge, og han måtte indrømme noget var der galt. Så han er gå i gang med en behandling som vi ikke ved virker. Jeg kan intet gøre, før jeg har en diagnose på hvad hesten fejler. Så jeg står med en sød hest, der desværre ikke kan opfylde mine drømme som var meningen med at købe en ny gummiboldt.

Kommentér på:
Jan hestehandler

Annonce