{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil ride
  • #1   20. aug 2020 Det korte svar er nej.

    Det lange svar: Det er de færreste som vi låne deres hest ud til nogen de ikke kender, især hvis vedkommende ikke ved hvad de laver.
    Men prøv at henvend dig på en rideskole (disse findes også for voksne eller med voksen hold) og hør om du kan få en prøve time.

    Må man spørge hvad grunden til at du vil prøve at ride er?


  • #2   20. aug 2020 Æh.
    Hvad vil du?

    Hvis du vil prøve at lære at ride, så ring til de lokale rideskoler.
    Mange rideskoler har hold for voksne.

    Jeg har da haft min hest med til trækkehest ved arrengementer på det lokale museum.
    Om folk er 2 år eller 42 år er hesten da ligeglad med...
    Det er en lille hest på 152 cm.

    ...
    Dit opslag tiltrækker ikke folk, der seriøst vil lade en fremmed prøve deres hest.
    Rediger og lav en annonce, hvis det er det du seriøst søger.
    Selvom min hest har givet ture til mange ikke - rutinerede.


  • #3   20. aug 2020 Troll

  • #4   20. aug 2020 Ja. Trold.
    Eller en chance for at en voksen gerne vil prøve en fantastisk humor - og måske føler sig lidt fjollet ved at spørge om hjælp til at prøve og derfor dækker sig under fjollet formulering.
    Tvivlen kan komme ham til gode.


  • #5   20. aug 2020 Kontakt din nærmeste rideskole, de fleste giver gratis prøve lektioner.

  • #6   20. aug 2020 Hvis det er for, at brække halsen, du ønsker at stige op på en stor hest. Så findes der andre måder du kan gøre det på.
    Når det så er skrevet, så vil de færreste lade en ukendt nybegynder ride på deres, ofte, ret dyre, hest.
    Du låner jo heller ikke din bil ud til hvem som helst vel?
    Mange heste koster det samme som en go brugt bil og nogen heste koster det samme som en ny bil, såå..
    Lav en annonce i Markedet og se om nogen bider på, men jeg tvivler.
    Som de andre skriver, kontakt lokale rideskoler og spørg på en prøvetime.


  • Dorte H
    Dorte H Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #7   20. aug 2020 Jeg tænker umiddelbart, at Rundetårn er et bedre bud, hvis du ønsker garanti for udfaldet... smiley

  • #8   20. aug 2020 Sorry Dorte.
    Der er folk, der har afprøvet diverse broer og kommet chokerende godt ud af det.


  • #9   20. aug 2020 Vi behøver jo ikke opfordre til halsbrækkendende hovedspring og ligefrem komme med forslag til steder, de kan udføres fra.
    Måske manden er troll, måske ikke. Jeg lader tvivlen komme ham tilgode, til det modsatte er bevist.


  • Dorte H
    Dorte H Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #10   20. aug 2020 Jamen, jeg betvivler netop ikke heller ikke spørgsmålets seriøsitet - tænkte bare at succesraten for det ønskede udfald ville være være højere fra Rundetårn end f. eks. en Shire, men det kan jeg jo så konstatere at fagkundskaben ikke er enig i... smiley

  • #11   20. aug 2020 Jeg garanterer ikke for en brækket nakke, men hvis du mener du tør, så vil jeg godt se dig gøre forsøget på de tre jeg har.



  • #12   21. aug 2020 Jeg har, du ska bare ta en galop tur på stubmark, så ska det nok blive hyggeligt.
    Så ska du bare selv sørge for, at lande rigtigt.
    Han er 180, så dit hoved har ca 2.5 m ned, så det burde da ku lade sig gøre.
    Jeg er heller ik sart, så ska osse nok samle dig op.
    Ku det være noget?


Kommentér på:
Jeg vil ride

Annonce