{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Intro til bueskydning til hest Sjælland {{forumTopicSubject}}

Bare til info for de interesserede, så er der intro til bueskydning til hest på Sjælland. Med mulighed for at leje heste som er vant til det smiley

https://www.facebook.com/events/957101324810566/

Og her billedet af mig og Pinot til vores intro til bueskydning smiley

Mvh Charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intro til bueskydning til hest Sjælland
  • #1   23. sep 2020 Uha der kan man bare se, hvor forudindtaget man kan være. Jeg gik med den forestilling at du, udelukkende, var en super dressurrytter, der ikke så til andre grene af hestesporten.
    Men dejligt at blive trukket ud af den vrangforestilling smiley


  • #2   23. sep 2020 Hæhæhæ - Pinot har været udsat for lidt af hvert smiley

    Ringridning sammen med et hold af rideskolepiger - til deres store fornøjelse. De skulle træne ringridning, og havde lige gjort alt klar i hallen, da notten og jeg dukkede op, så de blev meget bekymret for om de måtte ride sammen med mig/privatrytter - og jeg måtte fortælle dem, at de måtte kun ride ringridning, hvis jeg fik lov til at være med smiley Så vi hyggede os gevaldigt smiley

    Pinot har udover bueskydning sørme også være ude og dyrke agility - så har gået på træbroer og ikke mindst en stor trævippe smiley

    Og så ræser vi sørme også i skoven med 7-8 islænderryttere til stor fornøjelse - selvom islænderryttere startede med at spørge om han nu kunne følge med i skridt og tølt.....så satte jeg i en arbejdstrav og fes forbi hele flokken af tiltende islændere - og så snakkede vi ikke mere om han kunne følge med smiley

    Så jow jow - min berider ryster nogle gange på hovedet af mine ideer - men så længe notten og jeg morer os, så er alt fint smiley

    Mvh Charlotte


  • #3   23. sep 2020 Lyder da monster hyggeligt.. smiley

  • #4   23. sep 2020 Jeg er også bare heldig med Pinot, som “finder sig” i de fleste udfordringer med ophøjet ro smiley

    Mvh Charlotte


Kommentér på:
Intro til bueskydning til hest Sjælland

Annonce