926 visninger
|
Oprettet:
Intro til bueskydning til hest Sjælland {{forumTopicSubject}}
Bare til info for de interesserede, så er der intro til bueskydning til hest på Sjælland. Med mulighed for at leje heste som er vant til det
https://www.facebook.com/events/957101324810566/
Og her billedet af mig og Pinot til vores intro til bueskydning
Mvh Charlotte
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.637
Men dejligt at blive trukket ud af den vrangforestilling
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.104
Ringridning sammen med et hold af rideskolepiger - til deres store fornøjelse. De skulle træne ringridning, og havde lige gjort alt klar i hallen, da notten og jeg dukkede op, så de blev meget bekymret for om de måtte ride sammen med mig/privatrytter - og jeg måtte fortælle dem, at de måtte kun ride ringridning, hvis jeg fik lov til at være med
Pinot har udover bueskydning sørme også være ude og dyrke agility - så har gået på træbroer og ikke mindst en stor trævippe
Og så ræser vi sørme også i skoven med 7-8 islænderryttere til stor fornøjelse - selvom islænderryttere startede med at spørge om han nu kunne følge med i skridt og tølt.....så satte jeg i en arbejdstrav og fes forbi hele flokken af tiltende islændere - og så snakkede vi ikke mere om han kunne følge med
Så jow jow - min berider ryster nogle gange på hovedet af mine ideer - men så længe notten og jeg morer os, så er alt fint
Mvh Charlotte
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.637
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.104
Mvh Charlotte
Intro til bueskydning til hest Sjælland