{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Jettes rideskole Helsingør erfaring? {{forumTopicSubject}}

Halløj.
Er der nogen her, som har erfaring med Jette's rideskole i Helsingør? Både med hensyn til hestehold og hvordan de køre deres træning ifht. Mounted Games? Har researchet lidt og fundet både gode og dårlige anmeldelser.
Nogen af jer, som kan dele erfaringer?
Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jettes rideskole Helsingør erfaring?
  • #1   27. sep 2020 Jeg har ikke personlig erfaring derudefra, men jeg kender mange, der har redet der og været glade for det smiley Så vidt jeg har forstået, går mange af hestene i løsdrift og har bedre forhold end så mange andre rideskoleponyer. De ponygamespiger, som jeg har redet med, har været hammerdygtige.

  • #2   28. sep 2020 Min venindes datter får noget undervisning derude og har i år også været på ridelejr derude som var et kæmpe hot for datteren. Datteren er super glad for at være der og min veninde som er en hyssepreben angående dyr at de har det godt, så har hun det fint med at hendes datter går derude.
    Jeg ved intet om hvordan deres mounted games er, desværre


  • #3   30. sep 2020 Okay, tusind tak for svar!
    Jeg så nemlig nogle anmeldelser på nettet, hvor der stod alt muligt med, at hestene gik i mudder til knæene og stalden var mørk og trist osv... men ved ikke om det har været folk uden så meget hesteforstand eller hvordan smiley Men tusind tak for jeres svar, det hjælper meget!


Kommentér på:
Jettes rideskole Helsingør erfaring?

Annonce