{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Svulst (ÅH) {{forumTopicSubject}}

Den følelse der opstår i en, når man får at vide, at ens elskede pony er syg, kan slet ikke beskrives. Men aner ikke ud og ind, hvad skal man stille op? Det eneste man ved er at, det måske er bihulebetændelse, men højst tænkeligt en svulst. Så tænker man, en godartet svulst? Eller en dårlig? Det er der ingen der ved. Men har lyst til at opgive alt, bare sætte sig til at tude, men det hjælper jo ikke min Balthazar til at få det bedre. Hvad kan hjælpe ham til at få det bedre? En operation, med lige så stor chance for der er en dårlig svulst og han skal aflives med det samme. Dyrlægerne fra Ansager siger ‘’se tiden an, når han ikke viser tegn på at have det dårligt’’. Men hvad hvis min elskede pony, har det dårligt? Men bare kæmper for at gøre sin ejer lykkelig? Hvad hvis han bare ikke viser han har det dårligt, eller at jeg bare overser de tegn. Ja, jeg er i tvivl om hvad det bedste er? For elsker min pony, og vil kun det bedste, men hvad er det bedste? Det spørger jeg tit mig selv om. Det eneste jeg kan gøre, er at give ham alt den kærlighed og omsorg han fortjener, og så tjene penge til en staldoperation, så der kan blive taget en prøve af det han har i hovedet, men hvad er det?. Balthazar, Balthazar, Balthazar, han er jo en dejlig pony, og tilmed ung og med masser af kapacitet. Men hvis nu han lider? Ja, der kom spørgsmålet igen. Eller hvad hvis han har det fint, men bliver aflivet fordi dyrlægerne mener noget andet?
Gid du kunne snakke Balthazar. Det ville jeg virkelig ønske. Jeg kan prøve at aflæse dine signaler, så godt jeg kan. Men en ting er jeg da sikker på, jeg vil være ved din side hele vejen, lige meget hvor den vej så ender. Men håber på det bedste smiley

Måtte bare lige ud med det.
/ JK'


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svulst (ÅH)
Kommentér på:
Svulst (ÅH)

Annonce