{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
223 visninger | Oprettet:

Vinter klipnings-spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Da det er første år, iår, at jeg skal have min pony klippet har jeg lidt spørgsmål ? :

1- Hvornår skal jeg klippe hende (helst kun én gang) ?
2- Hun går på fold en hel dag, hvis vejret er til det - men har det nogle konsekvenser for klipning, hvis jeg bare har et godt dækken (jeg har anskaffet m ig et Bucas vinterdækken) ?
3- I stalden er der ikke varme på, så den er ca. 5 grader varmere end udenfor - kan hun beholde udedæknet på inde så?

Håber nogle kan hjælpe mig smiley

- Anna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinter klipnings-spørgsmål
  • #1   4. sep 2007 Jeg klipper dem omkring oktober november måned. alt efter den pels de har sat, så det ikke er til at ride og sådan. Jeg har aldrig været ude for at klippe mere end 1 gang. Chilli har gået med 350 g. Kan ikke huske hvor tykt Fie's er fra i vinters- Men chilli har aldrig haft problemer smiley

• #2   4. sep 2007 Tamiila ' :
    Det skulle undre mig, hvis præcis de samme spørgsmål som mine, er i de andre artikler?
    Desuden har jeg kigget mange af dem, men oprettede selv et indlæg, da jeg ikke fandt det jeg manglede af svar (:

• #3   4. sep 2007 når du syntes hun begynder at svede meget selv ved lidt ridning er det på tide at klippe den... Tempo sveder som en gnu nu, men har smidt dækken på ham i stedet for så håber jeg jeg kan blive fri for at klippe ham.

Men nu går han med et regndækken uden fyld eller med 50 gram fyld eller sådan noget, og når der så bliver lidt koldere for han et på med lidt mere fyld i.

Kommentér på:
Vinter klipnings-spørgsmål

Annonce