{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.449 visninger | Oprettet:

Samshield vs One K {{forumTopicSubject}}

Hvad har I hver især af erfaringer med dem?

Jeg er begyndt at kigge på ny hjelm, og har ALTID haft en drøm om én af de to hjelme - men hvilken er "bedst i test"?
Eneste krav jeg har er, at der skal være plads til en knold i nakken - jeg ved at Samshield fåes med dressage cut, men jeg ved ikke hvordan One K er mht det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samshield vs One K
  • #1   7. okt 2020 Jeg har for nylig købt en Samshield med dressage cut, og den fungerer rigtig fint for mig smiley Men det er en smagssag, for jeg kender nogle, der synes at Samshield hjelme er ubehagelige og foretrækker One K, mens andre (som mig) elsker at ride med Samshield. Hvis du har mulighed for at tage op i en hestesportsbutik og prøve pasform på One K og Samshield hjelme, hvor du bytter dem rundt et par gange for at se hvad der passer bedst, ville jeg helt klart anbefale det!

  • #2   7. okt 2020 Det kommer helt an på dit hoveds form, hvilken en der passer dig bedst. Køb aldrig hjelm på nettet, medmindre du kender pasformen.

  • #4   7. okt 2020 Jeg elsker mine samshields, synes det er nogle gode og ikke mindst pæne hjelme.
    Min søster har både samshield og One k, og hun kan bedre lide One K (jeg har aldrig selv prøvet One K). Tror heller ikke der er den store forskel på dem i forhold til sikkerhed, fordelene ved samshield er at hvis man falder af, så kan man få den sendt ind til tjek for ca.500 kr. smiley


  • #5   7. okt 2020 Jeg er rigtig glad for min Samshield. Og så kan den fikses i Italien for 500 kr, hvis den skulle gå i stykker smiley

  • #6   8. okt 2020 Har en One K, og er rigtig glad for den.
    Men har meget tykt hår, så skal sætte min knod meget lavt for at hjelmen ikke ryger ned i panden, når jeg har været til stævne.
    Men ellers er jeg meget tilfreds med den smiley
    Har haft min i cirka 3 år.


  • #7   20. okt 2020 Jeg kan ikk passe samsheild men one k sidder perfekt. Så id og prøv dem i en butik evt med en knold så du ved onder går.

Kommentér på:
Samshield vs One K

Annonce