{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

STIL kort læs please!! {{forumTopicSubject}}

Ja er ved at skrive en stil om år 2021 hvordan det vil være der vi må selv bestemme fra vinkel syn vinkel jeg har skrevet ca. 500 ord men ved ikke helt hvor god historien er gider i læse?

OBS tag jer IKKE af det gramatiske jeg har slet ikke sat et puktom endnu =P


Bip, bip klokken er fem minutter i seks og jeg har nu fem minutter til at overbevise mig selv om at det er tid til at komme op. Fra min seng kan jeg se ud af vinduet som står på klem en let brise kommer ind og leger blødt med gardinerne, udenfor går gårdens føl hopper i den tidlige morgen sol og svinger tilfredse med hallerne mens føllene leger fornøjeligt rundt om deres mødre. Jeg får svinget min dejlige varme dyne af (dyne tilpasser sig efter hvor varmt man ønsker det så når det er koldt kan man få en dejlig varm dyne) og trisser hurtigt over det kolde trægulv og ud på bade værelset. Jeg får hurtigt taget et dejligt varmt bad og kommer i det vante arbejdes tøj, mine slidte grå ridebukser og rulletrøje på så er jeg klar. På vej ud af døren snupper jeg en banan det første ud af de seks stykker som jeg skal havde i dag.
Stadig søvndøsig kommer jeg ud af døren men kvikker straks op da en frisk brise kommer mig i møde, luften er dejlig klar og de første fugle synger smukt.
Da jeg åbner døren til stalden vrinsker alle hestene godmorgen de ved alle det nu er tid til morgen mad, klokken er halv syv nu og klokken syv kommer Nicolai for at hjælpe. Jeg går ind i vores foder rum hvor computeren også står her kan jeg programmer hvad hver enkel hest skal havde at spise og skrive andre oplysninger om dem. Efter et par få ændringer er jeg færdig og foder automaten begynder at summe svagt og lidt efter har alle 37 heste mad, det her er meget nemmere end dengang hvor man selv skulle give dem mad disse automater er det helt store hit her i landet og er et must i hver en stald.
Jeg går over i stuehuset igen det er tid til min egen morgen mad nu og til at vække Emilie og Martin.
Da jeg er kommet ind i huset er Martin allerede oppe og har netop tastet numret ind på kaffeautomaten der gjorde at han fik lige præcis den kaffe som han syntes om. Vi kysser hinanden godmorgen han lugter dejligt ren. ” Det er da utroligt at du kunne komme op selv jeg plejer ellers at skulle hive dig op af sengen” driller jeg ham med ”Hmm.. ” Mumler han lidt fornærmet han er altid lidt morgen sur og jeg elsker at drille ham. Han har nu ikke noget at være sur over han har et supert job med god løn. Han arbejder med bil design og er ansat ved Toyota, han var med til at udvikle den nye brint bil som stort set alle køre i for tiden, kun de store hollywood stjerner nægter at køre i disse men mon ikke det kommer deres benzin biler er jo blevet så dyre selv for dem! ”Hvad skal du så i dag?” Spøger jeg ham nu pænt ” Jeg skal ind på laboratoriet for at se nogle nye tal for forurening og nogle andre prøver for vores brint biler” ”Okay jamen så må du havde en god dag” Han er nu på vej ud af døren, nu skal jeg få min dejlige datter Emilie op hun er 4 år og går i børnehave hun er altid meget morgen træt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STIL kort læs please!!
Kommentér på:
STIL kort læs please!!

Annonce