{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

En lille forespørgels. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Det er nu ved at være nogle år siden jeg for alvor var i heste verden. Det er snart 5 år siden jeg måtte sige farvel til min beste ven og har kun redet on and off siden der, nu er jeg nået til et punkt hvor jeg gerne vil lægge en følger ud og små ligge efter hest igen. Derfor vil jeg gerne høre om der nogle der kender eller ved hvor man skal kigge henne, hvis man har interesse i gamle væddeløbsheste ( helst galop) der fandtes en gang en gruppe på Facebook, men det er ser desværre ikke mere på grund af de nye regler, så derfor prøver jeg at høre herinde om der måske er nogle der ved noget?????? min interesse lægger hos disse heste da mine sidste 2 heste var gamle væddeløbsheste ingen for galop og den sidste havde jeg i 17 år. De er så fantastiske og elsker der sind. Håber derfor ser nogle der kal hjælpe???????????? God aften herfra..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille forespørgels.
  • #1   3. dec 2020 Fordi lige netop den gruppe på Facebook du kendte er lukket, betyder det ikke, der ikke findes andre, der drejer sig om samme emne. Facebook bugner stadig af heste tilsalg. Så mon ikke der også er en enkelt galophest eller 2 endnu? Du skal bare lede. Laver du søge annonce så undgå brug af ordet hest, da Facebook har maskineri, der opdager det og sletter annoncen.
    Hvorfor egentlig ikke bare kontakte de vædeløbsbaner, der er og forhør dig om der er heste tilsalg? Evt også Fuldblodsavlere.


  • #2   3. dec 2020 jeg har lige fået en besked på FB om at der er en som har 6 travheste som er ganske gratis dog skal de hentes inden mandag

  • #3   4. dec 2020 Jeg har faktisk set et par stykker på dba og guloggratis - måske var det en mulighed?
    Ellers måske galopsport.dk ? smiley


Kommentér på:
En lille forespørgels.

Annonce