773 visninger
|
Oprettet:
Spørgeskema om sociale medier og ridestævner {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Vi har i forbindelse med vores bachelor projekt lavet et spørgeskema omkring Sociale Medier og ridestævner.
Det ville være en kæmpe hjælp for os, hvis i havde lyst til at svare på det. Det tager kun 2 min.
https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=A35VZZTPJ6C6
På forhånd tak
Julia
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
En del kunne finde på at nævne fx diverse hjemmesider.
I spørger hvilke niveau man rider på.
Hm. Motivation for Herning er andet end hobbyrytter / dressur eller konkurrence / ikke konkurrence.
Jeg er hobbyrytter, det siger intet om mit ambitionsniveau.
Jeg er bare ikke lige til DV segmentet , derfor ses vi aldrig i Herning.
Jeres spørgsmål afslører ikke årsagssammenhæng
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 98 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 706
dec 2020
Emner: 1 Svar: 1
Har du lyst til at uddybe lidt hvorfor du ikke ønsker at være en del af Herning2022?
Julia
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 98 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 706
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
Ridning og særinteresser indenfor ridning afslører jo også meget om folk, og deres syn på ting.
Jeg synes helt grundlæggende at dressur er for meget "folk siger nogle ord, men ved at hvad de selv mener med det".
Fx "få hesten til at gå til biddet " - jamen, hvor mange kan forklare hvordan de opdager om hesten går til biddet og hvordan man får den til det??
"Den skal bruge ryggen" - jae... Hvad mener du?
Og så er jeg ikke til bling, lir, form frem for indhold.
Jeg gider ikke glimmer, hiphop var stort da jeg var barn, jeg dagdrømte om flammekastere når jeg hørte det.
Jeg har mødt for mange intrigente kællinger til at gide almindelig dressur. Sorry, men de værste møgkællinger jeg nogensinde har mødt red sandkasseridning og talte ned om alle.
Samme "there is something about the outside of the horse that is good for the inside of man" (Winston Churchill) effekt får jeg helt uden intriger i western, akademisk interessede ryttere, islænderfolk osv. Så - det er en stille protest at jeg faktisk er ligeglad med almindelig moderne dressur.
Og - ikke mindst.
Jeg har via arbejdet boet i Herning. Du kan finde rare folk der - ja - men selve byen er absolut ikke mig.
Så hellere tage alle andre steder hen.
Jeg kører ikke til Herning hvis jeg kan undgå det. Og det kan jeg...
Spørgeskema om sociale medier og ridestævner