{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Julia B
Julia B
Emner: 1 Svar: 1

Spørgeskema om sociale medier og ridestævner {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Vi har i forbindelse med vores bachelor projekt lavet et spørgeskema omkring Sociale Medier og ridestævner.
Det ville være en kæmpe hjælp for os, hvis i havde lyst til at svare på det. Det tager kun 2 min.

https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=A35VZZTPJ6C6

På forhånd tak smiley
Julia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgeskema om sociale medier og ridestævner
  • #1   10. dec 2020 Sociale medier er også andet og mere end Facebook og Instagram...
    En del kunne finde på at nævne fx diverse hjemmesider.

I spørger hvilke niveau man rider på.
    Hm. Motivation for Herning er andet end hobbyrytter / dressur eller konkurrence / ikke konkurrence.
    Jeg er hobbyrytter, det siger intet om mit ambitionsniveau.
    Jeg er bare ikke lige til DV segmentet , derfor ses vi aldrig i Herning.
    Jeres spørgsmål afslører ikke årsagssammenhæng

• #2   10. dec 2020 doktor who jeg tror det er om man vil med som tilskuer

• #3   10. dec 2020 Ville gerne svare, men har ingen interesse i at følge VM i Herning 22. Det er ikke noget jeg ikke har tænkt over og det er ikke fordi det er for tidligt. Derfor ved jeg ikke hvad jeg så skal svare.

• Julia B
    Julia B Tilmeldt:
    dec 2020

Emner: 1 Svar: 1
    #4   11. dec 2020 Louise J - Det kan du have helt ret i. Det er vores fejl - der skulle have været et sted man kunne trykke, at man ikke har lyst til at deltage.
    Har du lyst til at uddybe lidt hvorfor du ikke ønsker at være en del af Herning2022?

Julia

• #5   11. dec 2020 Julia. Det er selve VM jeg ikke er interesseret i. Den slags interesserer mig generelt ikke, især fordi jeg ikke bryder mig om den moderne måde mange rider på, hvor hestene bliver redet helt forkert og startet alt for tidligt. Derudover siger specielle racer mig mere end dem der er med til den slags smiley

• #6   11. dec 2020 Julia.
    Ridning og særinteresser indenfor ridning afslører jo også meget om folk, og deres syn på ting.

Jeg synes helt grundlæggende at dressur er for meget "folk siger nogle ord, men ved at hvad de selv mener med det".
    Fx "få hesten til at gå til biddet " - jamen, hvor mange kan forklare hvordan de opdager om hesten går til biddet og hvordan man får den til det??
    "Den skal bruge ryggen" - jae... Hvad mener du?

Og så er jeg ikke til bling, lir, form frem for indhold.
    Jeg gider ikke glimmer, hiphop var stort da jeg var barn, jeg dagdrømte om flammekastere når jeg hørte det.
    Jeg har mødt for mange intrigente kællinger til at gide almindelig dressur. Sorry, men de værste møgkællinger jeg nogensinde har mødt red sandkasseridning og talte ned om alle.

Samme "there is something about the outside of the horse that is good for the inside of man" (Winston Churchill) effekt får jeg helt uden intriger i western, akademisk interessede ryttere, islænderfolk osv. Så - det er en stille protest at jeg faktisk er ligeglad med almindelig moderne dressur.

Og - ikke mindst.
    Jeg har via arbejdet boet i Herning. Du kan finde rare folk der - ja - men selve byen er absolut ikke mig.
    Så hellere tage alle andre steder hen.
    Jeg kører ikke til Herning hvis jeg kan undgå det. Og det kan jeg...

Kommentér på:
Spørgeskema om sociale medier og ridestævner

Annonce