{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Hamp eller spåner {{forumTopicSubject}}

Hvad er mest økonomisk?

Er især interesseret i at høre fra nogen som har prøvet begge dele og kan fortælle mig hvad der i længden var det mest økonomiske.

Af hvad jeg har forstået, så suger hamp mere end spåner. Men hvor mange kg hamp bruger man så i forhold til spåner? Eller alternativt hvor mange pakker hamp bruges der i forhold til hvor mange pakker spåner?

Jeg ved at spåner fylder meget (ca. 550l i en pakke), men hvor mange liter svarer 15kg hamp til, hvis vi bare lige skal se på volumen? Det kan jeg ikke finde svar på nogle steder!

Jeg er i tvivl om vi skal købe hamp eller spåner til at smide oven på vores bund af tørvmix i vores løsdrift.

Synes det er meget svært at regne ud, hvad der er billigst i længden, fordi der til dels er en prisforskel, men også fordi der er forskellige antal kg/L i pakkerne og sugeevnen er jo heller ikke helt den samme.

Hvad er jeres erfaringer? Er ikke interesseret i at høre om andre typer af strøelse :)


Lokale nyheder fra Nordborg
Ønsker du også at læse lokale nyheder fra Nordborg? Så skal du ikke lede længere. Find dine lokale nyheder fra Nordborg her.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hamp eller spåner
Kommentér på:
Hamp eller spåner

Annonce