{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Hø og vand ? {{forumTopicSubject}}

Hej det er sikkert mig der er sart men skal lige høre, nu når der er sne og jeg kan kun få hø hjem, når vejret er tørt og godt.
Men sneen smelter jo når vejret er godt og der vil sige, at når man skal køre hø ind til os kan man ikke undgå et par få dråber på hver balle, her kommer så mit spørgsmål.

Ville ballen blive dårlig af dette når det kun er få dråber ? ??


Lokale nyheder fra Egå
Vores-egå.dk kan du læse nærlokale nyheder om Egå. Du kan læse om alt der rør sig i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hø og vand ?
  • #1   10. jan 2021 Her kører vi hø ind, når det trænger - også i regnvejr. Det har ikke været noget problem her smiley

  • #2   10. jan 2021 Så længe det ikke bliver total gennemblødt, så sker der altså ikke det vilde:) så hvis det kommer til at stå tørt efterfølgende og får luft, burde det ikk slave problemer. Har gør hentet en bigballe i regnvejr, den har stået tør efterfølgende og ikke blevet våd i midten. Mine heste får hø uanset hvordan vejret er, og vi henter også uanset vejr. Nu henter jeg dog i hestetrailer så ikke et problem mere, men før var det nu heller ikk et problem! smiley

  • #3   10. jan 2021 Hvor våd er våd?
    Hvis du fx var udenfor lige så længe i det vejr uden at være våd og kold trods fravær af regnjakke - så går det nok.

    Hvis du læsser traileren og kører tværs over landet uden presenning i regnvejr - så er det noget øv.


Kommentér på:
Hø og vand ?

Annonce