{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Transport af heste fra Danmark til Spanien {{forumTopicSubject}}

Hej,
Da vi har købt en bolig i Spanien og med tiden skal flytte derned, søger jeg efter folk som har erfaring i at transportere eller at få transporteret sin hest til udlandet.

Det drejer sig om min 12 årig hoppe og min 1 årig plag. De skal selvfølgelig med os, da de er en del af familien.

Det jeg er ude efter at vide er dyrevelfærden under den lange rejse og ca. prisestimat. Prisen er dog i sidste ende underordnet, da der ingen tvivl er om, at hoppen SKAL med mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transport af heste fra Danmark til Spanien
  • #1   20. feb 2021 Jeg har flere gange brugt Odense internationale hestetransport. Lyder som nogle der kører den slags steder hen (har maks hentet i Tyskland selv). Ingen klager her fra smiley

  • #2   20. feb 2021 Jeg kan på det varmeste anbefale Happy Equine Transport ( de bosat i Holland )

    Har brugt dem flere gange nu , med afhentning af føl / plage i England og leveret hjemme hos os privat smiley

    Super venlige heste kyndige chaufføre , med mulighed for at følge dem live på WhatsApp på turen , rigtig gode til at holde kontakt og skrive hvor langt de er , hvornår de har afhentet den købte føl / plag og hvornår de nærmer sig hos mig , mine havde jo overnatnings dage da en tur fra det nordlige England og til Nordjylland jo er ret lang - og der fik jeg tilsendt billeder undervejs hvor de på boks og bliver luftet , KÆMPE ros herfra til alt omkring deres håndtering og kontakt ud til kunden smiley

    Og til en pris der var super god , taget i betragtning af at de jo var over mange dage og den ene tilmed var et "her&nu" bud på en pony de bare tog med uden problemer til samme pris - som ved de andre - uden ekstra omkostninger , og de står for ALT også alle de der skæve papir tilgange der nu skal til - jeg ihvertfald SUPER tilfreds med deres service smiley

    De køre jævnligt i Danmark , så det bare at gi dem et kald og høre de gode til engelsk - og Harold Zoet der driver det avler selv Welsh og er også dommer , det var der jeg fik anbefalinger fra en anden Welsh avler der os har købt hjem fra England smiley


Kommentér på:
Transport af heste fra Danmark til Spanien

Annonce