{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farve
  • #1   5. mar 2021 Gyldne farver samt grøn tænker jeg vil klæde din smukke hest

    Mvh Charlotte


  • #2   5. mar 2021 Tyrkis ville være super flot smiley

  • #3   5. mar 2021 Marineblå eller mørkebrun. Eller en farve, der er så tæt på hestens pels som muligt.

    Ikke alle de der barnlige farver, så hesten ligner et helt karneval. Og alle de der stropper og plastik der bliver spændt omkring benene skal også være så tæt på hestens egen benfarve som muligt, det ser pænest ud.

    Så kan du købe en rød jakke, hvis du vil have farve på. En kvinde i rødt er en stærk kvinde smiley
    Eller blå, hvis det skal være politisk korrekt smiley


  • #4   5. mar 2021 Altså til min gamle havde jeg sort, brun, lyseblå, mørkeblå, mørkegrøn og så var det hvis også det ?? udover det hvide sæt til shoots og stævner ?? hvis man ikke er til farver så gå efter sort og brun ?? hvis du godt kan lide farver er der jo ingen grænser ??

  • #5   5. mar 2021 Tror en lys grøn vil være pæn, men ellers sort eller brun måske baige?

  • #6   6. mar 2021 Mit bedste bud er enten rød, grøn eller en jordnær farve. Generelt klæder jordnære farver (sorte, hvide, grå og brune nuancer) næsten alle heste. Gul kan også være pænt, men det kommer an på nuancen smiley

Kommentér på:
Farve

Annonce