{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

hvordan gør man nu om dage? {{forumTopicSubject}}

Hej tøser og måske nogle få gutter

for nogle måneder siden døde min kære Bella. nu er der gået nogen tid, og jeg har genvundet lysten til at ride. men jeg synes ikke det virker fornuftigt selv at købe hest lige her og nu (af maaange årsager) men jeg vil bare gerne igang igen. altså det man da jeg var teenager kaldte at være en eller andens heste passer. at komme et par gange om ugen og passe og ride en hest eller pony.(betaler gerne!) man hvor finder man sådan en ordning henne nu om dage? rideskoler er jeg ikke interesseret i. jeg er ikke til volter i et ridehus. meget hellere en tur ud i det blå. det behøver såmænd ikke være noget vildt. en pensioneret hest der må skridtes en tur på er også helt ok. jeg har haft sedler oppe flere steder og annonce flere steder på nettet. men ingen svar der var tættere på end 3 kvarters kørsel. og det er lidt for langt væk... (jeg bor i nordjylland, 9690 fjerritslev)



er der nogen der kan nogle kneb? eller måske kender nogen der kender nogen? jeg vil bare gerne ud og igang igen!



janne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan gør man nu om dage?
  • #1   19. sep 2007 Det kaldes en part smiley
    Hvis det er, kender jeg evt. en islænder på 135 cm, her på sjælland nær Stor KBH.

    Prøv at oprette en profil på www.heste-nettet.dk
    og gå ind under Markedspladsen, så "Hest og pony"
    Og klik på "Hest søger rytter" Eller Pony søger rytter smiley


  • #2   19. sep 2007 hej liv. mange tak for dit svar, der har jeg allerede været. (HN)
    smiley


  • #3   19. sep 2007 Jeg har to oldenborger hopper som trænger til at blive redet engang imellem. Vi kører med dem men det er ikke så tit så det gør noget. Jeg rider dem ikke selv mere pga. at jeg har piskesmæld efter en bilulykke i feb. Så det er lidt øv at de bare går og laver næsten ingenting.
    Jeg bor ved Hals i nordjylland så hvis du er intresseret så kan du bare skrive.


Kommentér på:
hvordan gør man nu om dage?

Annonce