{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadelrum
  • #1   28. mar 2021 Jeg anbefaler at opbevarer foderet i Ikea bøtter (Sotera). De kan stå oven på hinanden så det ikke fylder, og der kan være helt op til 15kg i en bøtte smiley
    Ift til sadler, ville jeg købe en "sadel pind" at hænge dem på, da de originale sadel hængere kan ødelægge sadlen.


  • #2   28. mar 2021 Jeg har sat brede hylder op “under loftet” så kan dækner ligge deroppe.

    Ikea bøtter til foder er fantastisk smiley

    Jeg har fået plads til en stol i mit sadelrum - det er dejligt lige at kunne sidde ned, hvis man pudser udstyr e.l.

    Jeg har mine piske stående i et gråt afløbsrør, det fylder ikke så meget som en piskeholder.

    En opslagstavle man kan skrive på og viske ud - smart til lige at holde styr på de forskellige heste, hvad de laver, hvornår smeden er der ect. Evt sat på døren, så det ikke fylder.

    Mvh Charlotte


  • #3   28. mar 2021 Som Charlotte skriver, en tavle til beskeder. Tavlemaling fås til ikke så mange penge og er nem, at male på, skabslåger, døre eller en træplade lavet til formålet. Jeg har selv brugt det på skabslåger da jeg havde 7-8 heste, så det var nemt, at holde styr på hvilken hest, der skulle ha hvor meget foder og kosttilskud. Det var nemt, at ændre alt efter sæson. Nogle kraftige vandrør oppe ved loftet, til, at hænge dækkener til tørre på. Jeg har selv i efteråret købt 2 rulleborde i Ikea til mine kosttilskud og til, at blande foder ved. Min ryg gider, efter en skade, ikke blande ved gulvet mere. De kan flyttes og bruges til, at stå og pudse udstyr ved eller køre ud på staldgangen til strigler, ens pæne stævne gear osv. De er mit bedste køb længe.
    Bedrollers er undværlige til udstyr jeg ikke bruger. Ny vaskede dækkener, så mus, andet utøj og støv ikke muntre sig med dem. De kan stables eller sættes på brede hylder oppe ved loftet, så de ikke skal flyttes med i tide og utide. Evt et lille bord og et par stole og en elkedel til varmt vand til kaffe, te, eller cacao.. eller til hestens mash er også en go ting.


  • #4   28. mar 2021 Musesikker opbevaring til alt.
    Gerne fugtfjerner eller varmekilde om vinteren til at beskytte læder imod fugt.
    Lys.


  • #5   29. mar 2021 Jeg har en god, gammel mælkevogn i rustfrit stål til opbevaring af foder. Og en plade hen over, så kattene ikke sætter sig til at skide i det.

    Ellers har jeg ikke en masse grej, jeg er typen der kun lige ejer det jeg skal bruge til at ride en tur (gange to).

    Men noget jeg godt kunne tænke mig er en dækkenholder, så jeg kan hænge dækkenerne op. De har kun dækkenerne på ud, så det kunne være rart nok at kunne hænge dem op, hvis de var våde.


  • #6   29. mar 2021 Tak for tips.

    Jeg kigger lidt på ikeas Kallax og Pax til opbevaring af hjelm, støvler, bandager og hvad der nu ellers er. Hvordan opbevarer I disse ting?

    Det er primært mit ridrudstyr og en smule af min bonusdatters der skal være der, så har rimeligt frit spil i forhold til hvordan jeg vil bruge pladsen smiley


  • #10   30. mar 2021 Nanna E
    Hvor mange heste har du? smiley
    Men hold da op hvor ser det godt ud.. selvom det er det "gamle" sadelrum smiley


  • #14   31. mar 2021 Nana E
    Dit første link virker ikke.
    Til underlag kunne jeg godt forestille mig noget i retning ala en løsning, som bukseophæng i klædeskabet. Man bestemmer jo selv hvor tæt de skal hænge. Hvis ikke man kan være så heldig, at løbe over en fra en rideudstyrsbutik.


Kommentér på:
Sadelrum

Annonce