{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er der flere der
  • #1   25. nov 2004 Hun gav mig 4...

• #2   25. nov 2004 nå ok.... hun kan nok bare ikke lide min.... he he.
    men så længe jeg selv kan så er det jo det vigtigste

• #4   25. nov 2004 Hej katja......
    som du kan se i mit indlæg har jeg skrevet at det var fair nok hvis det bare er mig du har givet 2.... Vi har jo alle sammen hver vores mening... Kan godt forstå dig med 1 tallet.. det forstår jeg så ikke hvorfor du har fået smiley

Tror der er mange der reagerer på dine karakterer fordi det er billedets kvalitet du giver karakter for, i stedet for hestens udseende....
    Men dejligt med en begrundelse... og endnu engang så er det ok for mig at give den karakter man synes hesten fortjener...
    Man skal jo altid kunne ta imod til konstruktivt kritik.

knus

• #6   25. nov 2004 Der er rigtig mange der giver karakterer efter hvad den de har fået af har givet... og mange der giver karakterer efter om de kan lide den person der ejer hesten...

Grunden til jeg lavede indlæget er bare at det tit er folk med falske heste der giver lave karakterer...
    Ved godt der ikke er mange billeder af min gamle pony.. han er her kun til han er blevet fundet... desuden er de scannet ind.. (tror ikke digitalkameraet var opfundet dengang :))

Kommentér på:
er der flere der

Annonce