{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Jeg tror jeg ved hvad problemet er {{forumTopicSubject}}

Jeg har det man på godt dansk kalder et boks'svin!
Der er ikke særlig meget renlig over Fie i boksen, troede jeg! Det sidste år jeg har haft hende har hun været ret stresset og stod altid på bund møg, hver dag som havde jeg ikke muget i en måned (selvf ikke så meget, men så klamt!) Nu efter vi er blevet tætte på hindanden er hun blevet en helt anden hest. og meget afsappet på de fleste område. Men hun kan stadig nogle dage have totalt ulækker boks. Og andre(som idag) have totalt ren, som havde hun stået der i en time kun.

Jeg har opserveret, det sidste stykke tid hvornår det er boksen er klam. jeg har redet 3 gange. og ALLE 3 gange, har boksen været ren dagen efter. Jeg red igår. Men ikke i forgårs. Og i går var boksen klam. Tror simpelthen hun stressr hvis ikke hun kommer ud og bliver rørt (hun står selvf på fold fra 9 morgen til 6-7 aften. Men det er måske bare ikke nok for hende?

Tænkte jeg ville dele min "opdagelse" med jer, Måske andre gik med samme "problem". Jeg havde ihvertfald aldrig nogensinde troet, at en fri dag kunne gøre så meget , Så slut med fri dag . Så må vi bare til at longere lidt, og træning fra jorden , Og endnu flere ture. Så hun kan komme ud og tænke lidt over det hele smiley .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tror jeg ved hvad problemet er
Kommentér på:
Jeg tror jeg ved hvad problemet er

Annonce