{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

start på historie! Hvad syntes du?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg ville lige høre jer,

hvad i syntes om starten på denne historie?
Hvad får den jer til at tænke på??
Med andre ord, kom med jeres mening (ris og ros) kan tage det

Kærlighedens mange ansigter

Jeg ved jo egentlig godt at hun elsker mig. Hvorfor tvivler jeg så lige for tiden, på om hun stadig gør det??

Måske er det fordi, jeg ikke ser hende så tit. Eller måske, fordi når hun så endelig er her, er hun her ikke alene mere, men der er en anden med også. Hvad vil HAN dog her?? Hvorfor er HAN kommet ind i vores liv?? Jeg vil ikke have HAM her, han kan godt smutte hjem, hvor han kom fra.

Hvem jeg så er?? Ja det kunne du lide at vide. Men jeg fortæller det ikke, for det finder du ud af efter hånden, som min historie kommer frem i lyset.

Dag ud og dag ind, har det altid været det samme, jeg har altid vidst hvornår de forskellige ting sker. Men det har HAN også fået lavet om på. Nu ved jeg ikke længere, hvad dage hun kommer, hvad vi skal lave, når hun endelig er her eller om hun bare bliver væk igen.

Jeg fatter ingenting, for jeg har jo ikke gjort noget forkert!!! Eller har jeg, måske er det mig der er problemet?? Måske jeg ikke har vist hende nok, at jeg elsker hende?? Måske jeg selv har drevet hende i armene på HAM?? Måske jeg har ændret mig for meget, og har gjort hende sur.. Nej det kan da ikke passe for jeg er jo godheden selv, jeg kunne ikke gøre en flue fortræd. Nej det må bestemt være HAM, der er skyld i alt det her. HAM der er skurken og bødlen i dette.

Jeg ved ikke, hvordan det er endt så galt, hvornår det egentlig forandrede sig. Det må være kommet snigende, som en farlig bjørn på jagt efter en fisk. Eller en farlig løve, der har fået øje på et lækkert bytte. Jeg har jo ikke gjort noget for at fortjene dette. Jeg er og bliver helt uskyldig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  start på historie! Hvad syntes du??
Kommentér på:
start på historie! Hvad syntes du??

Annonce