{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.831 visninger | Oprettet:

Opstaldning på Rågården amager {{forumTopicSubject}}

Hejsa Amagerkanere eller opstaldere på Amager

Jeg har planer om at få en lånepony hjem indenfor de kommende måneder og jeg leder derfor efter et godt opstaldningsted. Jeg stødte derfor også på Rågården som har en ledig boks til septemper, men ville egentlig lige høre lidt om stedet og folks erfaringer inden jeg begir mig ud i at give stedet et visit:)

I må også meget gerne anbefale nogle opstaldningsteder, det kunne være rigtigt fint:)

Tak på forhånd!:D

- Nikita


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning på Rågården amager
  • #1   23. jul 2021 Jeg ved intet om stedet, eller andre opstaldnings steder i området, men vil bare lige minde dig om at følge din mavefornemmelse. Hvis du kommer derud og tænker "Nej, det går ikke det her", så skal du ikke gøre det. Det er noget jeg har erfaret meget igennem årene smiley Håber du finder et godt sted smiley

  • #2   23. jul 2021 Tusind tak for dit svar Cecilie! ?? Det vil jeg klart tage med mig når jeg skal ud og kigge op opstaldningsteder

  • #3   2. aug 2021 Jeg havde min pony opstaldet på raagaarden for et par år siden.

    Jeg kunne godt lide at være der, og det er dejligt tæt på ridehus, skov og strand. Der er billig fuldpas og der er styr på tingene.

    Dog er der, i min optik, 3 store minusser.
    1. Der er ikke er stråfoder på folden overhovedet!
    2. Fordi der ikke er stråfoder, går hestene kun ude i ca 4 timer.
    3. Der er ikke udluk i weekenden, så der skal man selv løse det.

    Hvis det ikke er et problem, er raagaarden et godt sted. Jeg endte med at betale en for at komme og lukke min hest ud kl 13 og så lukkede jeg den selv ind kl 17 ca. smiley


Kommentér på:
Opstaldning på Rågården amager

Annonce