{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Emilie H
Emilie H
Tilmeldt:
30. jul 2021
Emner: 1

Praktik med noget indenfor heste {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,
Jeg går i ottende klasse og jeg skal i praktik, her snart. Jeg vil rigtig gerne noget med ridning og forplejning af hest, jeg har det fint med at hjælpe til med at muge ud og ordne stald.
Er der nogle der kan anbefale nogle gode steder til at komme i praktik? (Helst på sjælland, da det er der jeg bor)
Hilsen Emilie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Praktik med noget indenfor heste
  • #1   30. jul 2021 Den gang, jeg skulle i praktik.
    Skrev og ringede jeg rundt.
    Jeg boede på Sjælland. Men måtte faktisk helt til Fyn for at finde et sted.


  • #2   30. jul 2021 Du skal ud og stemme dørklokker de steder du gerne vil i praktik. Du skal forinden ha styr på, sammen med din skole, hvordan det foregår med forsikring, da det er vigtigt stedet er klar over hvordan du er forsikret, hvis uheldet er ude. At de ikke skal betale for arbejdet osv. Oplys dem om hvilken erfaring du har med heste, da det også er vigtigt for dem, hvor grøn du er, eller om du er vant til at håndtere heste, i forholdt til hvad de kan sætte dig til af arbejde. Glem alt om, at få lov til, at ride, da sandsynlighed for ridning er = 0. Så er glæden des større hvis du får lov. Vær forberedt på en masse afslag, før der er gevinst. Held og lykke med, at finde et godt sted smiley

Kommentér på:
Praktik med noget indenfor heste

Annonce