{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle der har prøvet ligene
  • #1   23. aug 2021 Måske du skal prøve at spørge i facebookgruppen "Spørg Hestedyrlægerne", hvis du skal spørge på nettet? smiley Der er det nok lidt nemmere at få et kvalificeret svar...
    Men måske skulle du lige give dyrlægevagten et kald og fortælle situationen. Jeg synes, det ser lidt voldsomt ud faktisk.


  • #2   23. aug 2021 Dyrlægen har været her i dag og det ikke akut akut men det skulle ud redes så tirsdag kommer han på højgård men ville høre om der var andre der havede prøvet det smiley

  • #3   23. aug 2021 Jeg har prøvet det på min dreng , det var pga insektbid, det så ud som det på din hest , var dog ikke omme bag ved anus også .

  • #4   23. aug 2021 Det var mig, der ikke læste ordentligt efter. Det må du undskylde! smiley Men måske du kan spørge i Facebook-gruppen alligevel - der er mange dyrlæger inde, som måske kan hjælpe dig videre indtil tirsdag?

  • #5   24. aug 2021 Insekt stik er det desværre ikke det troede vi til og starte med

  • Ditte H
    Ditte H Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Svar: 17
    #6   24. aug 2021 EMS? PPID? Er der blevet taget blodprøver for at teste for PPID/Cushings? Det er han ved at have alderen til. Har ikke hørt om hævelser ved anus i den forbindelse, men hvis der ikke er styr på blodsukkeret og der er insulinresistens og for meget insulin i blodet kan de mig bekendt hæve ved pung/hylster/yver. Og på billederne ser han temmelig fed ud. Og så vidt jeg ved er det tid til det de kalder "seasonal rise" nu. Altså den tid på året hvor PPID er værst.

  • #7   24. aug 2021 Nej det ville min dyrlægen ikke da hun gerne ville ha ham på højgård da der ikke var fedt der skyldes det så så hævet ud men han får den store tur på tirsdag og ikke fed men tyk han ser fed ud fordi han er så hævet

Kommentér på:
Nogle der har prøvet ligene

Annonce