{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

´Historie´ Ponyen som sprang 1 meter^^ {{forumTopicSubject}}

Der var engang en pony som hed Valle. Han var en dejlig tyk shetlænder som elskede mad. Så en dag skulle Valle løsspringes. Passeren Pernille kom ned på folden og hentede ham, og slæbte ham op for af få striglerne bordet ned i pelsen… Så da han var striglet til en guldmedalje blev han så trukket ned ridebanen som var alt for langt væk(ca. 150 meter væk)! Så blev han skridtet for. Travede et par runder også skulle der springes. Først sprang han en 20´er så en 30´er og siden da en 40´er. Så anden gang han skulle springe 40 var der godt med fart på. Vupti over springet næsten gjordene hen til hegnet som er knap og nap en meter! Ja, og hvad gjorde den kære Valle så? Ja fortsatte. Tættere og tættere og hop! Så havde ponyen sprunget en meter! Også skulle pigen Pernille som havde set det hele prøve og fange den lille pony. Efter af havde prøvet et stykke tid af fange ham gik Pernille tilbage til hesten ´hus´ og hentede tre æbler og en raslende pose. Så efter af havde prøvet lidt med posen og æblerne kom ponyen hen og spiste æblerne med savl…
Sådan var historien om den lille shetlænder som sprang en meter som fik hele tre æbler! O.o,

Hehe, en lille historie om min dag i dag med valle hvor den dumme pony sprang en meter(L)
Troede virkelig ikke han kunne springe en meter selvom det ikke var mig der bad ham om det : P

Kig endelig forbi med en bedømmelse til Valle og min Tinker pige^^,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ´Historie´ Ponyen som sprang 1 meter^^
Kommentér på:
´Historie´ Ponyen som sprang 1 meter^^

Annonce