540 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hesteforsikring alm brand"
Hesteforsikring - Alm brand
Er der andre der har haft problemer med Alm brand? Jeg stå i den situation, at de lige pludselig ikke vil betale de sidste 20.000 kr. da min hest blev aflivet . Hun har gemmen 6 mdr. blevet scann...
Er der andre der har haft problemer med Alm brand? Jeg stå i den situation, at de lige pludselig ikke vil betale de sidste 20.000 kr. da min hest blev aflivet . Hun har gemmen 6 mdr. blevet scann...
Skrevet af: Michelle V. - 20. dec 2011
Hesteforsikring
Hej alle i dejlige HGer. Jeg har overvejet at få en forsikring på min hest, men ved ikke så meget om det, for at være ærlig. Jeg tænker at en normal ansvarsforsikring ville være det bedste. Je...
Hej alle i dejlige HGer. Jeg har overvejet at få en forsikring på min hest, men ved ikke så meget om det, for at være ærlig. Jeg tænker at en normal ansvarsforsikring ville være det bedste. Je...
Skrevet af: Line Sophie - 11. mar 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.440
Har du prøvet hvor du skulle have penge fra dem?
feb 2004
Følger: 159 Følgere: 258 Heste: 11 Emner: 560 Svar: 2.354
Blogger
Følger: 157 Følgere: 175 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.560
Vi betalte gladeligt til dem i 4 år(og de er IKKE billige!!) Da hesten så fik konstateret spat, ville de ikke udbetale forsikringen.
Han gik på et spor på bagbenene, så han kunne ikke godkendes i dressur, han havde ondt i benene, så ville ikke springe, altså burde det ikke være noget problem at få det udbetalt!
Vi kæmpede med dem i 2 år, hvor de blev ved med at sige han bare skulle have en lille pause, for så at se om det ikke gik i sig selv(det var før man rigtig kunne behandle spat, medmindre man havde en mindre formue)
Det endte med han fik forkalkninger i ryggen, så han havde svært ved at gå, det blev grunden til de tog ham, og grunden til vi ikke kunne have beholdt ham som hygge/selvskabs hest.
Vi kæmpede med dem i 2 år, og betalte forsikring/opstaldning/smed de 2 år, udover de normale udgifter, så kom vi også af med omkring 20.000,- i dyrlægeregninger der omhandlede hans spat.
Alt det for at få udbetalt 30.000,-
Det havde været bedre bare at skide på forsikringen, men da vi først var kommet igng, var det mange penge at miste.
apr 2007
Følger: 84 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 212 Svar: 2.675
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.440
Okay tak
Blogger
Følger: 157 Følgere: 175 Heste: 12 Emner: 1.027 Svar: 4.560
Kunne aldrig finde på at anbefale dem, da vi ikke er et enkeltstående tilfælde.
Hesteforsikring alm. brand