{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hesteforsikring alm. brand
  • #3   10. okt 2007 Maria x) smiley .

Har du prøvet hvor du skulle have penge fra dem?

• #4   10. okt 2007 min dressur hest er forsikret det tror jeg og det er godt.

• #5   10. okt 2007 Min gamle hest Calief, var A1 forsikret ved alm brand, hvilket vil sige, at med det samme han pga sygdom eller skade ikke kan gå samme plan til stævner, så skal fuld forsikrings sum udbetales, dog minus slagte pris, hvis man vil beholde heste hjemme som hygge hest, så bliver den brande mærket, så det tydeligt kan ses den ikke må gå stævner.

Vi betalte gladeligt til dem i 4 år(og de er IKKE billige!!) Da hesten så fik konstateret spat, ville de ikke udbetale forsikringen.
    Han gik på et spor på bagbenene, så han kunne ikke godkendes i dressur, han havde ondt i benene, så ville ikke springe, altså burde det ikke være noget problem at få det udbetalt!
    Vi kæmpede med dem i 2 år, hvor de blev ved med at sige han bare skulle have en lille pause, for så at se om det ikke gik i sig selv(det var før man rigtig kunne behandle spat, medmindre man havde en mindre formue)
    Det endte med han fik forkalkninger i ryggen, så han havde svært ved at gå, det blev grunden til de tog ham, og grunden til vi ikke kunne have beholdt ham som hygge/selvskabs hest.
    Vi kæmpede med dem i 2 år, og betalte forsikring/opstaldning/smed de 2 år, udover de normale udgifter, så kom vi også af med omkring 20.000,- i dyrlægeregninger der omhandlede hans spat.
    Alt det for at få udbetalt 30.000,-
    Det havde været bedre bare at skide på forsikringen, men da vi først var kommet igng, var det mange penge at miste.

• #6   10. okt 2007 Min er forsikret for 20.000kr.. men det sørger mine forældre for

• #7   10. okt 2007 Stald søgård *Tilbyder terrænspring på let bane* .

Okay tak

• #8   10. okt 2007 Vi aflyste ALLE forsikringer ved dem!
    Kunne aldrig finde på at anbefale dem, da vi ikke er et enkeltstående tilfælde.

Kommentér på:
Hesteforsikring alm. brand

Annonce