{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

DSP springchampionat med DV islæt {{forumTopicSubject}}

Lørdag den 30/10 var nu slet ik' så ring' en dag smiley Her vandt min WPBR pony nemlig 4-års finalen i Dansk Sportsponyforbunds springchampionat smiley

Han er efter Welsh sec B hingsten Låddenhøjs Inox og min hjemmelavede DV hoppe efter Godsend du Reverdy. Det særlige er, at jeg selvfølgelig ejede Counts mormor - men også har passet hans oldemor og tipoldemor på morsiden, samt hans mormors far og sørme også morfars far smiley

Count Me In GF som han hedder, sprang helt suverænt i fredagens semifinale og fik ikke mindre end 9,5 i teknik, 9 i kapacitet og 9 i ridelighed smiley

I løbet af natten var han blevet verdensmester og behøvede ikke lytte helt så godt efter sin pilot smiley Det betød, at han havde liiiige rigeligt travlt og så bliver det hele jo bare derefter smiley Men stadig fik han flotte karakterer, nemlig 8 i teknik, 8,3 i kapacitet og 8,2 i ridelighed smiley

Jeg er så stolt af min lille hjemmelavede guldpony smiley

Han er blevet tilredet, uddannet og fremvist af Anee Keller/Keller Horses - og jeg kan slet ikke beskrive hvor fantastisk hun er!!! Hun har hele vejen igennem lige fra management til ridning i det daglige til fremvisningerne været ualmindelig god til at støtte Count og aldrig kræve mere af ham end han var klar til - hun har mine allervarmeste anbefalinger smiley

Nu er han hjemme for at holde et par måneders velfortjent ferie inden han skal udlånes til en dygtig ponyrytter smiley


Kommentarer på:  DSP springchampionat med DV islæt
Kommentér på:
DSP springchampionat med DV islæt

Annonce