{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
236 visninger | Oprettet:

damn en dag.. {{forumTopicSubject}}

Hold da op.. 3 timers tur i dyrehaven bare mig og min lille ismule.. og så der vejr her.. er bare helt.. wow smiley Nok den fedeste tur ever.. totalt glad nu.. dem der ikke har oplevet dagens vejr til hesteryg er godt nok fattige smiley føler med dem..

Andre der var i dyrehaven i dag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  damn en dag..
  • #2   18. okt 2007 neej jeg har været i horze med alle ridetøserne på gården og på mc donald.. og så da vi skulle hjem mødte vi en eller anden mand der sad i en bil og så vinkede vi til ham.. og en der hedder Louise råbte Fi**e ud af vinduet i mens vi holdt stille og vi hørte højt musik og hyggede hos helt vildt men da vi så skulle på motorvejen så sprang dækket på den bil hvor nogle af pigerne sidder i så vi må ind til sidden og så siger en der hedder Cecilie jeg skal Skide så siger jeg men så kan du jo gå ned i krøften bag det der lille træ midt på motorvejen arrrh det ville hun iik men så sagde jeg at så kunne hun da bare gøre det i min coladåse... smiley så dem i den anden bil kom først 2-3 timer efter der havde de siddet og gloet på biler ... :b Så SJOV en dag Hygge.

• #3   18. okt 2007 Jeg har øvet mit dressurprogram på Basse i dag (:
    Han er begyndt at gå rigtig godt, det er bare dejligt.

• #4   18. okt 2007 jeg red en tur i skoven i dag x'D

Kommentér på:
damn en dag..

Annonce