{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Halebeskyttelse på folden {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg står med en islænder med sommereksem men kun angrebet i man og hale. har fundet en løsning til man og overvejer en hale beskyttelse hun kan gå med på folden.
Det jeg gerne vil høre er både for og imod og hvorfor. gerne også nogen idéer til hvilken ville være fedt har nemlig overvejet den fra Professionals Choice

Ellers får jeg mig en sort fjorhest som vi sagde sidste år


Kommentarer på:  Halebeskyttelse på folden
  • #1   30. mar 2022 Har du overvejet at give et eksemdækken på?
    Se har ofte en haleklap der er så lang den dækker halvdelen af halen smiley


  • #2   30. mar 2022 jeg vil helst ikke dække hende ind mere end højst nødvendigt derfor køber jeg en eksem hals men mangler noget til halen og dsv for hun løfte den løse flap af en halebeskytter der er på dækner

  • #3   2. apr 2022 beskyttelse mod at hesten klør man og hale af kan man ikke helt beskytte sig fra.
    Grunden til at man giver hesten eksemdækken på for at undgå overdrevet mange mittebid. For når mitten bider, får hesten allergisk reaktion og den allergiske reaktion er at huden klør… og mitterne elsker især at sætte sig i manen, armhulerne, bagdel, maven, bringen, lysken, inderlår mm. Jo flere bid, jo større reaktion.
    Eksemdækkener har fulgt fremtiden og er endelig blevet lettere, dækker meget mere, åndbart, uv beskyttende så hesten dermed ikke får det varmt med dækkenet på og ja at de kan ligne en astronaut men det har en super effekt udover at man kan holde sommereksem kløen nede med BB eller økozon. Kan kun anbefale et godt eksemdækken - hilsen en tidligere SE ejer med slem SE.
    Der er en gruppe på FB for SE heste og den er super at følge med i, der er mange gode råd fra dækkentyper, fodring, tilskud, behandling mm fra andre ejeren samme situation og de følger den nyeste viden omkring SE


Kommentér på:
Halebeskyttelse på folden

Annonce