{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

Bund i trailer {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg skal have ny bund i min trailer hvilket en bekendt heldigvis kan gøre. Der er træbund i og der bliver sat en ny træbund i igen, men da gummimåtter er relativt dyre, spurgte han om jeg ikke bare ville have lagt en skridsikker aluminiumplade henover træbunden. Han har nemlig sådan nogle liggende i forvejen.

Min eneste betænkning er at det måske vil larme en del når man trækker hesten ind, men jeg har umiddelbart selv kun set trailerbunde med gummimåtte på, og det tænker jeg at der er en grund til.

Er der nogen af jer der har noget andet liggende i end gummimåtter? Eller bare har nogle input ifht om en aluplade kunne fungere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bund i trailer
  • #1   26. apr 2022 Jeg tænker nok at hesten kan lære at gå ind/stå på den larmende plade - men jeg ville nok selv være træt af det. Jeg kan forestille mig, at man kan høre det helt ind i bilen, hver gang hesten flytter på sig.

    Kan du ikke genbruge den gamle gummimåtte?


  • #2   26. apr 2022 Den skal skæres i for at fjerne bunden, så jeg tænker ikke at der er meget tilbage til at ligge på igen. Det er muligt at jeg får mere stress end hesten over larmen smiley
    Min primære bekymring er også om der er en sikkerhedsmæssig årsag til at det ikke bliver gjort af andre


  • #3   26. apr 2022 Alupladen bliver tæskeglat - derfor gummimåtte smiley

  • #4   26. apr 2022 Jeg ville undersøge om ikke den gummimåtte der ligger i nu, ikke ligger løs, så du kan genbruge den. Hvis det er dørkplade din bekendte/ ven vil ligge i, så blir det altså glat for hesten, at stå på den har jo en anden trædeflade end os mennesker, der ofte,har gummi under vores sko/ støvler.

  • #5   5. maj 2022 Jeg har gummimåtte i min - trods prisen (skiftede sidste år)
    Jeg frygter andre slags bund fordi, at jeg er ræd for om de står ordentlig fast. Mine har 4 sko å og jeg tvivler på, at de ville stå ret godt på aluminium. Samtidig tænker jeg også, at gummi måske er mere støddæmpende end andre bunde
    Men du skal absolut have held og lykke med projektet smiley


Kommentér på:
Bund i trailer

Annonce