{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et par spørgsmål til jer med travere..
  • #1   21. okt 2007 jeg har ejet en traver.. min første hest og rigtig god men solgte ham da jeg ville vidder i mit dressur og han var en spring hest...

Hvorfor er travere så billige ?
    nogle er det fordi de har gået løb, har en skade eller bare ikke har været redet særligt meget (den sidste var i mit tilfælde... )

Hvad kan de som regel af dressur ?
    det er individuelt... det er kommer an på hvem der har redet hesten (om den en der er mest til spring eller dressur... min den gamle kunne sagtens gå schenkelveninger.... men han hadet dressur og min veninde sprang så lidt på ham da jeg ikk turde... han sprang godt og vandt en cup pokal...

Hvis de aldrig har gået løb er der så stadig en risiko for at de fejler noget af alt det man hører i skræmmehistorierne ?
    min den gamle har aldrig fejlet en pind.. han var kraftig bygget altså slet ikk tynd og spinkel som de normalt er... og jeg tror at det var kraftig og robust bygget at han aldrig var syg... men sef. man kan være uheld og købe en der måske er soglt under falske forudsætninger eller bare let blir syg.....

Hvad skal man være særlig opmærksom på ved køb ?
    ikke mere end ved køb af andre heste.... og HUSK handelsundersøgelse og kontrakt....

• #2   21. okt 2007 Hvorfor er travere så billige: det har de altis været, deres gangart bremser dem inden for konkurrence, samt travfolk skyder dem bare billigt af hvis ikke de dur.

Hvad de kan er op til den enkelte hest, min rabi ville sikkert kunne komme et godt stykke for hun har ingen traver gang i arbejdstrav, men nu skal hun bruges til løb i stedet=)

Der er altid en risiko for at en hest fejler noget uanset race, sener er gerne det mest udsatte på en aktiv travhest.

Jeg sys ikke du skal være særligt opmærksom på noget.. Prøv hesten, se om du kan lide dens temp og få den evt tjekket af dyrlæge- de 900 kr kan være godt givet ud

• #3   21. okt 2007 den kraftige type er den Franske, deres bygning har intet med helbredet at gøre =)

• #4   22. okt 2007 Jane B: det glemte jeg da også at skrive.. ja mange blir galop trænet evt på tung bane for at give muskler

• #5   22. okt 2007 hej Mette

Hvad vil du bruge traveren til??

Anita W

Kommentér på:
Et par spørgsmål til jer med travere..

Annonce