Kiropraktor fyn {{forumTopicSubject}}
Hej Alle,
Jeg har en hoppe, jeg selv tilred før jeg fik hende. På det tidspunkt var jeg kun en bette pige på 12 år. Det vil sige at denne hoppe var UTROLIG sød, eftersom en lille pige kunne tilride hende og efterfølgende få hende kåret med gode resultater. Efter kåringen ville ejeren dog gerne have en berider til at ride hende, men han mishandlede hende desværre, hvilket resulterede i at hun blev en "farlig" hest som ikke var til at ride. Hun fik derfor "fri" et års tid hvor jeg startede med natural horsemanship som hjalp utrolig meget og hun blev en sød hest igen, lige indtil jeg skulle ride på hende. Det var som om hun havde ondt og derfor blev hun vild så snart jeg ville have hende i samling.. Jeg fik derfor en massør ud, som ikke rigtig gjorde underværker og til sidst var hoppen så vild igen at hun var livsfarlig at ride på.
Hun har nu haft pause i 5 år og har fået nogen føl og er i fol lige nu med det sidste føl hun skal have og så skal hun i ridning igen, eller vi vil ihvertfald forsøge. Men er bange for hun har noget i klemme eller andet som gør hun er så vild under rytter. selvfølgelig har hun traumer fra mishandlingen, men tror der ligger mere bag.
Kender i nogen gode kiropraktore som kan gå ind og se om hun måske siden mishandlingen pga. hun var spændt samt er styrtet med denne " mishandler", måske har noget i klemme eller andet?
og som er rimelig i pris?
Tak tak;-)
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Kiropraktor fyn