{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kiropraktor fyn.
  • #1   12. sep 2012 Tove Due er super god smiley
    Ellers har Højgaard hestehospital vidst også en rigtig god en smiley

• #2   12. sep 2012 Ved du hvad de tager for det?

• #3   12. sep 2012 Tove har meget meget lang ventetid, hun har klinik i Korinth og har kan man komme om fredagen. De andre dage kører hun i resten af DK.
    Hun koster 850 for første behandling, og 750 for de efterfølgende.
    Hun er den dygtigste på området, og koster selvfølgelig også derefter, men det er ALLE pengene værd !
    Hendes hjemmeside er: http://tovedue.dk/

Held og lykke med mulen smiley

• #4   12. sep 2012 Tove due smiley

Jeg synes ikke hun har lang ventetid.. Jeg har kunne komme til med 2 dages varsel, hvor jeg kører hesten ned til hende om fredagen.
    Men hun er super dygtig! smiley

• #5   12. sep 2012 Brian Mossin, Equidoc Hestepraksis.!!!

• #7   12. sep 2012 Højgård koster omkring 1300 pr gang, det er inkl bedøvelse og kørsel, men hvad vil du have kiropraktor ud for? smiley

• #8   12. sep 2012 Hvis det bare er for at gå igennem syntes jeg måske du skal tænke andre alternativer. Min hest har stået skadet og jeg har brugt, Brian, Louise fra Højgård og Charlotte grøftehauge og dem alle uden resultat. Men derimod Jesper Støvring, som laver kranie sektral terapi, det var noget der hjalp!

• #9   12. sep 2012 Det er lidt svært, at forklare. Men han er træls i longen på højre volte. Jeg har arbejdet professionelt med ungheste i en del år efterhånden, og har kun én gang før stødt på, en der regerer på samme måde som ham. Han er også nemmere at dreje halsen ti venstre end til højre på.

Han har gået på en stor vallak fold hos et stutteri stort set hele hans opvækst, så det skulle ikke undre mig, hvis han på et tidspunkt har fået et spark, er faldet eller noget andet i den dur.

Og lige til det tænker jeg, at det er en kiropraktor jeg skal have fat i.
    Det kan sagtens være fordi, at han har nemmere ved venstre volte, og der ikke ligger noget andet bag, men jeg vil hellere have det tjekket, end at jeg næste år finder ud af, at han har gået med et eller andet. smiley

Udøver Charlotte Grøftehauge kiropraktik?
    For hende bruger mine svigerforældre til deres heste, samt min kæreste skor hendes heste, så hun ville da være oplagt. smiley

Kommentér på:
kiropraktor fyn.

Annonce