{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Ïdag er jeg ikke så populær ved Noa :) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Ja idag har jeg fri fra arbejde så jeg havde set dagen til Noa og Jeg skulle hygge os....

Da han er min første hest og jeg fik ham Lørdag (efter arbejde) havde jeg ingen strigler eller noget så dagen startede med at jeg tog ud og købte træktov, 2 børster, alm blast. strigle, hovrenser, man kam,gnubber og en sliksten.... for så skulle han prøve lidt af det hele :o) han har aldrig prøvt det før så det hele var jo nyt for ham....

da jeg så kom hjem gik jeg ud til ham og jeg startet med at hænge slikstenen op til ham det var lidt problomatisk for han ville meget gerne klø sig på den imens jeg prøvede at sætte den op :os men det gik da og så var det hans tur vi begyndte stile og roligt i hans tempo og det gik også godt og han fik et styk æble hver gang vi var færdig med en af striglerne og gnubberen var han HELT vild med han blev helt salig.... men men men så kom vi til hovrenseren det var han godt nok ikke særlig tryk ved (jeg har gået og løftet benene på ham inden og "aget" ham under hoven men vi blev da færdig dernæst kom han ud og han kig stille og roligt rundt og græsset jeg var hende og give ham et par gullerodsstumper en gang imellem ligesom for at be om go jord :o) og så syntes jeg han skulle have lidt motion så jeg satte træktovet i ham og så begyndte vi at gå ligt efter lidt tid løb vi et par omgange og så gik vi lidt igen (han var lidt tung i røven da vi løbte men det skal nok komme) og da jeg så gik lidt senere hend for at nusse ham tænkte jeg hvordan han ville have at der var noget der svingte op over ham så jeg tog fat i grimen og så svingte jeg benet op over ham og lagde KUN benet på ham og han var bare dygtig og nu går han så og græsser og jeg kan godt se jeg skal be lidt mere om go jord idag inden han kommer ind han kigger lidt skævt til mig men inden jeg gik ind gav jeg ham lige en go nussetur og det elsker han jo... så det skal nok gå men jeg kan godt se på ham at der skal ikke ske mere nyt for ham idag :o) og det kommer der heller ikke til.... (han er jo heller ikke så gammel så han skal nok nå og lære det hele... )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ïdag er jeg ikke så populær ved Noa :)
Kommentér på:
Ïdag er jeg ikke så populær ved Noa :)

Annonce