{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

opstaldningsteder i lyngby? {{forumTopicSubject}}

Hej (:
Da jeg skal på Gymnasiet næste år, overvejer jeg at rykke Kara hen på et selvpasser sted i stedet for at være på et ridecenter.
Har tænkt på Søgården, Dyrehavegård og Lundtofte. de ligger allesammen i Lyngby. er der nogle der ved hvordan man får kontakt med de steder, eller nogle som har erfaringer med dem ? (: Jeg har kigget inde på marked under opstaldning, men der er ikke rigtg noget som hjælper derinde.

Pernille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opstaldningsteder i lyngby?
  • #1   25. okt 2007 jeps, har selv redet på lundtofte:
    www.lundtofterideklub.dk
    søgaarden er det samme som lundtofte (altså en anden stald på lundtofte, men hører til lundtofte rideklub) smiley

• #2   25. okt 2007 jeg har haft part på en pony på dyrehavegård smiley det er et rigtig godt sted, men der er ikke ridehus. du kan bare tage der ud og snakke med dem, det tror jeg er lettest. Men der er rigtig hyggeligt:) gode folde, en god bane, og det er LIGE op ad dyrehaven. foldene er somsagt gode, og boksene er fine smiley

• #3   25. okt 2007 dyrehavegård er et fint sted. men størstedelen af rytterne kunne ikke drømme om at ride seriøst... det har gården vidst også ry for. men du kan sagtens ride seriøst, det er bare mest optimalt at tage ud smiley jeg rider i hvert fald meget seriøst ;D

Kommentér på:
opstaldningsteder i lyngby?

Annonce