{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Have passer på hesten {{forumTopicSubject}}

I mandags kom der et par piger og spurgte om de måtte ride mine heste. Jeg har lidt svært ved at nå at motionere alle tre, så har egentlig før tænkt på at få en passer på. Aftalte derfor med dem at de kunne komme og ride og vi så kunne se hvordan det gik. Igår var de her så. De var meget villige til at hjælpe med det hele, nussede og striglede hestene til de skinnede og red dem rigtig godt. De var meget begejstrede for det og vi har aftalt de skal komme igen på tirsdag. Nu er mit spørgsmål så, mener I jeg skal tage penge for det? Inden jeg selv fik hest gav jeg 300,- i mdr. for at passe og ride en hest. Det er jo fedt for dem at få lov og ride, men jo også en hjælp for mig, så synes det er lidt svært hvad man skal. Skal de hjælpe med udmugning, pudsning af udstyr osv.? Hvor tit skal de komme? Vil meget gerne have nogle gode råd og evt. høre fra andre der har passer på deres hest.
Jeg vil ikke have de er her når jeg ikke er hjemme, det ansvar tør jeg ikke tage.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Have passer på hesten
Kommentér på:
Have passer på hesten

Annonce