{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

snøft hun kan ikke findes {{forumTopicSubject}}

Ja da jeg var yngre tilred og red jeg en ung haffer pony hoppe.. som jeg havde med på efterskole osv...


men en sommerfeie hvor jeg ikke var nede ved hende, solgte ejeren hende pludselig uden at snakke med mig først.. og har siden spekuleret på hvor hu var... sendte idag denne mail til haflinger forbundet



Hejsa

Jeg skriver til jer, fordi jeg i mange år har gået og spekuleret på hvor amarylis er.

Amarylis er en tyroler haflinger, som jeg tilred, og havde med på efterskole. dengang var hun ejet af (NAVN REDIGERET UD)

Han solgte hende så, mens jeg var på sommerferie. Og jeg har siden forsøgt i perioder at finde hende, da jeg synes det kunne være sjovt at finde ud af hvor i landet hun er, og om hun trives.

Jeg aner ikke hvor gammel hun er... men hun er 10 år og opefter mener jeg.

Jeg mener at have fået afvide at hun blev solgt til nogen i sparkjær ved viborg i jylland.

Jeg ved ikke om i kan hjælpe mig på nogen måde med de få oplysninger. men jeg håber

hilsen sandie lausten

til det fik jeg dette svar

Kære Sandie Lausten!

(NAVN REDIGERET VÆK) er desværre nok den sidste person, DTH har registreret som ejer af Amaryllis-Lundgaard.
En søgning hos Landscentret/Heste har heller ikke givet resultat, da hoppen ikke er registreret dér. Det er begge hendes forældre derimod.

16480/DK Amaryllis-Lundgaard (27.326), ID: 00-013A-F499, er født den 9. maj 1995 hos Ruth og N. O. Kristensen og vil altså være 12 år i dag, hvis hun stadig lever. Hun er efter hingsten liz. Aros, som døde sidste år, og ud af hoppen 14399/DK Ajungilak-Lundgaard (efter Stenz 8402692 og 14384/DK Aspa). (NAVN REDIGERET UD) købte hende som føl den 15.12.1995.
Som 1-årig fremstillede (NAVN REDIGERET UD) hende og igen til kåring i 1998, hvor hun blev kåret som nr. 10 af 16 3-årige med 71 point ~ klasse IIb.

Det er desværre alt, hvad vi kan hjælpe dig med. Vi erindrer heller ikke at have haft et medlem i Sparkjær ved Viborg.

Med venlig hilsen
Ingelise B. Thorsen
DTH's bestyrelse



øv øv og atter øv...

så enten har de aldrig fået registreret ejer skiftet.. eller også er min lille amaryllis død smiley *VRÆÆÆÆL*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snøft hun kan ikke findes
Kommentér på:
snøft hun kan ikke findes

Annonce