{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Min og jeres dag ? {{forumTopicSubject}}

Ja hele denne uge her har jeg gået og ventet på weekenden, allerede mandag morgen tænkte jeg "er det ik snart weekend" - så det har været en rigtig øv uge. (var også syg fra torsdag aften til lørdag).. Nåårh men så idag henne i skolen fik jeg det VILDT dårlig i tysk timen.. Min krop reagerede som om jeg var ved at hyperventilere uden at jeg var det. Sad bare stille og havde time. Så desidste tre timer har været et helved. Men men men smiley Her i sidste time havde vi så dansk og fik stil tilbage. Fik sgu 12 smiley mega dejligt.. min lære mente jeg burde smutte ind i 2.G i stedet for (går i 1.) Det er første stil og er derfor bedømt udfra den niveau vi er på nu. Dvs afleverede vi samme stil i slutningen af 1.Gville karakteren blive lavere... Men ikke min stil.. Hun sagde hun var ved at falde ned af stolen da hun havde læst den x) heeh .. Så dét er rigtig dejligt.

Nu skal jeg slappe af og ha noget af spise, tror det er pga manglende mad at jeg har det så dårligt. også skal der ellers laves lektier i aften.. og håber på lige at kunne få tid til at læsse Wariant og køre en tur med hende i trailer smiley

Detvar min dag.

Hvordan har jeres været ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min og jeres dag ?
Kommentér på:
Min og jeres dag ?

Annonce