{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Projektopgave emne {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg går i 8. klasse og vi skal snart lave projekt opgave.
Vores overemne er "Verden omkring os", så det er et dejlig bredt emne :). Jeg kunne godt tænke mig at skrive noget heste relateret, men jeg ved ikke hvad mit undrings spørgsmål skal være. Har i nogle ideer?
tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektopgave emne
  • #1   11. jan 2023 Måske noget i stil med "Hvordan påvirker vildheste biodiversiteten?"
    Tænker det er et ret aktuelt emne smiley


  • #2   12. jan 2023 Meget enig med Louise - men hvis du går efter en god karakter, så ville jeg udvide til "hvordan påvirker store græssere biodiversiteten?" - hermed kan du inkludere kreaturer og bisoner, som jo er udsat i væsentlig større stil end blot heste.
    Din opgave vil bredere og dermed også appellere mere til bedømmeren.


  • #3   12. jan 2023 Hestens betydning for menneskets udbredelse. Da mennesket knækkede koden til at benytte hestenes hastighed og udholdenhed til transport, blev det starten på den teknologiske udvikling og globalisering.

  • #4   13. jan 2023 Jeg tænker at heste ofte giver os mennesker en masse godt, og får os helt i ro. Derfor kan et spørgsmål være: Hvorfor bruges heste i terapi, og hvad har dette af betydningen for de mennesker som deltager i terapi med heste?

Kommentér på:
Projektopgave emne

Annonce