{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Ny stjerne (: {{forumTopicSubject}}

Jubii! I dag var dagen hvor jeg fik min nye charmetrold hjem..

Det blev pludseligt lidt akavet med opstaldning til bettemand, da vi igår fik at vide, at han ikke kunne stå på rideskolen alligevel, fordi ejeren af rideskolen ville være ked af at have sådan en lille hingst stående, og ikke mindst med hegnet på foldene. Men så kom jeg i tanke om at vores nabo engang havde snakket om et stutteri, som lå meget tæt på Vrold, hvor vi bor. Så fandt vi det så.. Stutteri Stald Nørlund, som avler DSP'er og connemaraer. Så der har lille Akeno nu fået en miniboks, og nu skal han snart ud at lege med nogle af alle de andre hingsteføl - og plage.

Han er bare faldet så godt til. Han ankom i dag, ved middagstid, hvor han blev indkvareret, og så var vi lige nede at se til ham igen, for en time siden. Jeg stod og nussede lidt med ham, og efter kort tid, ville han ikke lade mig gå igen. Han gik lige i hælen på mig, og kastede sig nærmest over mig, når jeg satte mig ned. Jeg fik ham endda også til at ligge sig ned et par gange, i den lille boks. For man kan vel ikke ligge sig på kommando, for ingenting? (;

Men ja, opretter egentlig bare denne tråd, for at vise hvor glad jeg er for ham, bettemand. Han er bare jordens største charmetrold! (:

Kigger I ikke forbi ham, med en bedømmelse, og evt. en kommentar?

- Tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Ny stjerne (:

Annonce